БСП е дала близо 364 хил. лв. без ДДС за предизборна реклама. Левицата е инвестирала близо два пъти повече от ГЕРБ за представяне на кандидатпрезидентската си двойка. Това съобщава "Капитал Daily", като се позовава на договорите, публикувани от медиите във връзка с изборите за президент, и подадените от кандидатите списъци към Сметната палата. Данните са актуални към 17-и октомври.
Най-голяма част от средствата за реклама екипът на ген. Румен Радев е насочил към Би Ти Ви – над 85 хил. лв., "Нова телевизия" – 79.5 хил. лв. и "Инвестор" (трелевизиите "България Он Еър", "Блумбърг" и сайтовете Днес.бг и Инвестор. бг) – 55.7 хил. лв.
Изданието отбелязва, че тази година от ГЕРБ не са сключили договори за реклама с най-големите медии в страната – Би Ти Ви и "Нова телевизия". Партията е дала за реклама на двойката Цачева-Манушев над 196 хил. лв.
От АБВ, издигнала Ивайло Калфин, най-големи постъпления има към групата на "Инвестор" и "Канал 3", докато Красимир Каракачанов от коалицията "Обединени патриоти – НФСБ, "Атака" и ВМРО" залага на Би Ти Ви, "Нова телевизия" и БНТ.
Би Ти Ви привлича най-много средства – 139.4 хил. лв., следвана от БНТ със 134 хил. лв и близката до депутата от ДПС Делян Пеевски "Канал 3" с над 122.5 хил. лв. На четвърта позиция е "Нова телевизия" със 111.7 хил. лв.
Още от България
Вигенин: Невъзможно е да влезем в политическа коалиция с ГЕРБ
"Изборът на председател на Народното събрание е тежко повлиян от перспективата председателят да е и евентуален служебен премиер"
Хамид Хамид, ДПС-НН: Не очаквайте да дадем подкрепа, ако не бъдем потърсени за това
ДПС-Ново начало би подкрепило мнозинства, които ще отстояват евроатлантически ценности и ще работят по проблемите на хората
Дянков: За да влезем в еврозоната, ни трябва редовно правителство с редовен премиер
Без ГЕРБ не може да се състави редовно правителство