Целта на опозицията е да създаде скандал или да неглижира направеното от управляващите. България чака магистралите си от десетки години. От 1 година насам са започнати инфраструктурни проекти на стойност 1,4 млрд. лв.
Така депутатът от ГЕРБ Иван Вълков коментира в студиото на "Денят ON AIR" критиките от страна на социалиста Таско Ерменков, че управляващите строят магистрали, само за да ги ремонтират малко по-късно.
Според народния представител от ГЕРБ не всички пътища в България са достатъчно качествено направени, но това е въпрос на контрол.
"Има достатъчно прозрачност във всички процедури. Само за година са се ремонтирали близо 230 км третокласни пътища. Проблемът в сферата на транспорта е, че не са отделяни достатъчно средства от правителствата назад в годините", категоричен е той.
Мнението на Вълков е, че с въвеждането на ТОЛ системата в бюджета ще влязат повече средства за ремонт и поддръжка на пътищата в страната.
"АМ "Хемус" до 2024 г.? Напълно е възможно да бъде завършена дотогава. В момента се работи по участъка до Ябланица. Обжалванията на тръжните процедури е основната причина за забавянето. На АМ "Струма" пък се появи архитектурен обект. Това също е пречка, но всички гледни точки ще бъдат изслушани", подчерта депутатът от ГЕРБ.
По думите му трябва да се вземат мерки за направата на нов Закон за движение по пътищата, а не да се правят отделни промени и кръпки на парче.
"Ако погледнем статистиката, през 2008 г. по пътищата са загинали близо 1100 души, а в близките години жертвите са около 800. Това трябва да се отчете. Все пак мерките, които се въвеждат сега, определено дават резултат", допълни още народният представител.
Прочети още на: https://www.bgonair.bg/denqt-on-air/2018-05-03/glas-ot-gerb-opozitsiyata-sazdava-skandali-balgariya-chaka-magistralite-si-ot-godini
Така депутатът от ГЕРБ Иван Вълков коментира в студиото на "Денят ON AIR" критиките от страна на социалиста Таско Ерменков, че управляващите строят магистрали, само за да ги ремонтират малко по-късно.
Според народния представител от ГЕРБ не всички пътища в България са достатъчно качествено направени, но това е въпрос на контрол.
"Има достатъчно прозрачност във всички процедури. Само за година са се ремонтирали близо 230 км третокласни пътища. Проблемът в сферата на транспорта е, че не са отделяни достатъчно средства от правителствата назад в годините", категоричен е той.
Мнението на Вълков е, че с въвеждането на ТОЛ системата в бюджета ще влязат повече средства за ремонт и поддръжка на пътищата в страната.
"АМ "Хемус" до 2024 г.? Напълно е възможно да бъде завършена дотогава. В момента се работи по участъка до Ябланица. Обжалванията на тръжните процедури е основната причина за забавянето. На АМ "Струма" пък се появи архитектурен обект. Това също е пречка, но всички гледни точки ще бъдат изслушани", подчерта депутатът от ГЕРБ.
По думите му трябва да се вземат мерки за направата на нов Закон за движение по пътищата, а не да се правят отделни промени и кръпки на парче.
"Ако погледнем статистиката, през 2008 г. по пътищата са загинали близо 1100 души, а в близките години жертвите са около 800. Това трябва да се отчете. Все пак мерките, които се въвеждат сега, определено дават резултат", допълни още народният представител.
Прочети още на: https://www.bgonair.bg/denqt-on-air/2018-05-03/glas-ot-gerb-opozitsiyata-sazdava-skandali-balgariya-chaka-magistralite-si-ot-godini
Още от България
Детето от Конаре със синдром на Даун се издирва с помощта на термокамери
Издирването е затруднено заради климатичните условия
Делян Пеевски: Поздравявам служебния премиер Главчев за този исторически момент
Визира подписването на Споразумението за сътрудничество в областта на сигурността с Украйна
Защитените природни кътчета в България се увеличиха с 2 гори край Златица и Харманли
Новите защитени територии са „Златишка букова гора“ край гр. Златица и „Крайречната гора“ до харманлийското село Рогозиново