Отказът на пилотите от авиобаза „Граф Игнатиево” да летят е начин, по който интелигентно да се напомни, че проблемите във военната авиация стоят нерешени. Това каза в предаването „Лице в лице” по Би Ти Ви Красимир Грозев, главен редактор на сайта „Аеро”.
По думите му проблемите се трупат от много години и се е стигнало до точка на пречупване.Летенето започва да става опасно, защото се лети страшно малко, посочи Грозев.
Стандартът на НАТО е 180 часа нальот годишно за военен пилот. При българските пилоти разликата е в пъти под този стандарт, отбеляза той.
„Явно колективно в авиобаза „Граф Игнатиево” се е стигнало до момента, в който пилотите са решили, че вече прекрачват граница, след която започват да рискуват живота си, машините, на които летят, които са страшно скъпи, и най-важното – хората, които стоят на земята. Ако падне един 10-тонен самолет, става страшно”, каза още Красимир Грозев.
България
Експерт: Пилотите са решили, че прекрачват граница, след която започват да рискуват живота си
Ако падне един 10-тонен самолет, става страшно, каза още Красимир Грозев.
Фактор Фактор
Още от България
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."
Борислав Сарафов разпореди да се изискат незабавни действия във връзка със зачестилите случаи на насилие и хулиганство
В седемдневен срок магистратите, които наблюдават такива преписки и дела, трябва да изготвят доклади за хода на проверките и разследванията, които да представят на своите административни ръководители.
Директорът на "Галъп" Първан Симеонов напуска агенцията
"Решението е автономно мое"