Отказът на пилотите от авиобаза „Граф Игнатиево” да летят е начин, по който интелигентно да се напомни, че проблемите във военната авиация стоят нерешени. Това каза в предаването „Лице в лице” по Би Ти Ви Красимир Грозев, главен редактор на сайта „Аеро”.
По думите му проблемите се трупат от много години и се е стигнало до точка на пречупване.Летенето започва да става опасно, защото се лети страшно малко, посочи Грозев.
Стандартът на НАТО е 180 часа нальот годишно за военен пилот. При българските пилоти разликата е в пъти под този стандарт, отбеляза той.
„Явно колективно в авиобаза „Граф Игнатиево” се е стигнало до момента, в който пилотите са решили, че вече прекрачват граница, след която започват да рискуват живота си, машините, на които летят, които са страшно скъпи, и най-важното – хората, които стоят на земята. Ако падне един 10-тонен самолет, става страшно”, каза още Красимир Грозев.
България
Експерт: Пилотите са решили, че прекрачват граница, след която започват да рискуват живота си
Автор: Димитър Иванов

Ако падне един 10-тонен самолет, става страшно, каза още Красимир Грозев.
Фактор
Още от България
Андреева: Подкрепата на Пеевски е важна сега, но по-късно не изключвам да се включат от ПП-ДБ
Още при съставянето на този кабинет политоложката е видяла, че ще станем свидетели на тематични мнозинства. Кабинетът ще трябва да разчита на няколко партьора, казва Цветанка Андреева.
На 1 април ще прозвучат националните сигнали за тревога
Тренировката цели проверка на техническото състояние на Националната система за ранно предупреждение и оповестяване, както и за обучение на населението
Тежка седмица за правителството – ще оцелее ли след вот на недоверие и шантажа на ДПС-Доган
Джевдет Чакъров трябва да обяви днес дали се оттеглят от коалицията на властта