"Магистрала "Хемус", която е изградена преди повече от 35 години е може би пътят, в който има най-много необходимост от ремонтни дейности предвид това, че последните 30-35 години по тази магистрала не е правено нищо и това главно по съоръженията - тунели и мостови съоръжения", коментира пред БНТ Светослав Глосов, член на Управителния съвет на АПИ.
"Зимата е невъзможно да се работи по тези виадукти, те са в тежко състояние, някои от елементите на съоръженията са в предаварийно ситуция, затова и толкова спешно се наложи тяхното ремонтиране", съобщи той.
"Предстои довършване на ремонта на тунела на Витиня -преди време там беше подновено осветлени и други елементи. Знаете миналата година десните тръби на Витиня и Ечемишка бяха изцяло ремонтирани, въведени във вид, съгласно европейските изисквания и съвсем съвременни тунели в България. Така че по "Хемус" ремонтите ще продължат в тези участъци", обясни Глосов.
По отношение на магистрала "Тракия" експертът обясни, че в момента тече ремонт между 134 и 156 километър - частта между Пловдив и Чирпан.
"От 1995 година там не е ремонтирано нищо, по участъка се работи сериозно.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас