Ще настояваме за още по-голямо качество на санирането на сградите. Това, което се наблюдава, е да се правят козметични ремонти, които трябва да са за сметка на собствениците. Не трябва да се залита в текущ ремонт, извън санирането. Голяма част от сградите, които се санират са стари. Има различно ценообразуване в различните региони на страната. Клас „С” за стари панелни сгради е достатъчен, заяви министър Лиляна Павлова в студиото на "Лице в лице" по БТВ. "Ние не свиваме лимитите за саниране на сградите, а въвеждаме строг контрол. Трябва да сме сигурни, че това трябва да е прави целесъобразно", обясни още Павлова.
На въпрос да очакваме ли тапи до морето, тя отговори: "Почваме ремонта на тунел „Витиня”. Той ще отнеме 9 месеца. Ще има затруднение по направление София- Варна на АМ „Хемус” до Ябланица. Важно е да се работи лятото, докато няма дъжд. На АМ „Тракия” има един ремонт, няма да има затруднено движение и тапи."
За спрените обществените поръчки, тя коментира, че това е станало заради липса на пари. На тази магистрала ще може да се кара със 140 км/ч. Ще си спестим 150 млн. лв., като препоектираме частично трасето. "Парите от Европа почти свършиха. Можем само да достроим АМ „Струма”, уточни още министър Павлова.
Лиляна Павлова, която гласува "за" удостояване на Нешка Робева с орден "Стара планина", обясни още, че спорът в МС е бил по-скоро процедурен, след което се е политизирал. "Орден „Стара планина“ се дава за принос в културата и изкуството и се връчва на изключителни творци. Г-жа Робева е известна с приноса си в спорта. По тези причини беше дебатиран този акт."


Коментари (0)