Министърът на туризма Николина Ангелкова обяви във Велико Търново, че през март започва рекламната кампанията под мотото „Открий и сподели", която има за цел да представи страната ни пред света. Четири европейски телевизии завъртат туристическите забележителности на България. Рекламата ще се излъчва на девет езика по телевизионните канали „Дискавъри", „Нейшънъл Джеографик"„Евронюз" и „Евроспорт", и ще продължи до края на годината. В рекламния клип страната е представена с всички възможности за туризъм - зимен, летен, културен и алтернативен. Показани са дестинации и туристически забележителности, включително и атракции от Велико Търново, уточни министърът. Рекламната кампания е на стойност 6 млн. лв., финансирана по ОП "Регионално развитие".
Ангелкова посочи, че предстои подписване на договор за рекламиране на България и с телевизия „Би Би Си". Целта е да компенсираме отлива на руски и украински туристи през настоящия туристически сезон, посочи министърът. По думите й целта на Министерството на туризма е да запази ръста на туристите от миналата година, когато техният брой е бил 7,5 млн. души, а увеличението спрямо 2013 година е било с около 5%.
Още от България
Главчев към РСМ: Въпросът с евроинтеграцията е решен, няма тема за разговор
"Може да съм избран по домова книга, но аз не съм домоуправител, а Министерският съвет не е домсъвет"
Йордан Цонев: Санитарен кордон от партия, която чрез ала-бала прави процентите си от 8 на 26? Не!
Той отхвърли обвиненията в изборни нарушения - партията е имала 30 листи, всяка от които е провеждала средно по пет събития на ден
Ахмети в Швейцария: Без албанците Северна Македония няма бъдеще
Той предупреди и за опасността от руско влияние в Северна Македония.