"Има дискриминация в основата на този закон. На всеки 3 седмици шофьорите трябва да се връщат в държавата на местодомуване. Ако си международен шофьор и решиш да прекараш почивката си в Париж - не можеш, защото законът не позволява", коментира Георги Цанов от Съюза на превозвачите в България пред Bulgaria ON AIR.
Според него, ако Пакетът за мобилност на ЕК се приеме, българските транспортни фирми ще търпят огромни загуби .
Цанов е на мнение, че някой иска да махне българските транспортни фирми от бранша, а държавите от Източна и Централна Европа да станат донори на работна ръка за Запада.
"Имаме готовност - в зависимост от развитието на събитията да протестираме по всички възможни методи", заяви той.
Цанов уточни още, че българският бранш е основната движеща сила в борбата срещу закона на Макрон.
Протестни колони от автобуси и ТИР-ове ще посрещнат европейските лидери и делегации, които идват в България за Срещата на Върха на 17 май. Възможни са и блокади на гранични пунктове.
Още от България
Вигенин: Невъзможно е да влезем в политическа коалиция с ГЕРБ
"Изборът на председател на Народното събрание е тежко повлиян от перспективата председателят да е и евентуален служебен премиер"
Хамид Хамид, ДПС-НН: Не очаквайте да дадем подкрепа, ако не бъдем потърсени за това
ДПС-Ново начало би подкрепило мнозинства, които ще отстояват евроатлантически ценности и ще работят по проблемите на хората
Дянков: За да влезем в еврозоната, ни трябва редовно правителство с редовен премиер
Без ГЕРБ не може да се състави редовно правителство