"След като се предприеха сериозни мерки за намаляване на кражбите на гориво, разходите на държавните железници за нафта намаляха значително, ако преди са купувани 22-23 цистерни, сега при почти същата натовареност те са 16", заяви Владимир Владимиров, изпълнителен директор на БДЖ.
Той обаче се оплака, че в последно време масово има счупени джипиеси, с които се наблюдава движението на влаковете. Очевидно, че това може и да е случайно ,но по-вероятно е дело на недоволни от ограниченията служители.
Владимиров потвърди, че част от спираните от пътуване вагони ще бъдат продадени, а които не отговарят на изискванията- продадени за скрап. Според него, в системата има морално и технически остарели вагони и локомотиви, които трябва да бъдат изведени от експлоатация, за да се повиши сигурността на пътуващите с железниците.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас