Японският телеком SoftBank е известен с това, че в магазините си има хуманоидни роботи, които имат за цел да осигуряват качествено обслужване на клиентите. Оказва се, че един от посетителите не е останал особено доволен и е изразил това чрез ритник по един от роботите Pepper, съобщава онлайн изданието CNET. Клиентът е бил арестуван.
Идеята на роботите Pepper е да се грижат за клиентите, да гарантират, че ще са щастливи и доволни. Те дори могат да анализират емоциите на клиентите, за да избират какво да направят.
Но дори и това да е така, роботите зависят и от странични фактори. Един от клиентите обаче се оказал силно подразнен от отношението на човек, служител на телекома. В момент на ярост 60-годишният мъж изритал близкия робот.
Пристигналата на място полиция установила, че мъжът е в нетрезво състояние. Той е бил задържан и е признал, че е извършил деянието, защото е бил ядосан. Охранителните камери също са записали инцидента.
Роботът е увреден, като не може да се придвижва с нормалната си скорост и има опасения, че вътрешните му системи са сериозно повредени. От SoftBank не са коментирали случая.
Още от Свят
Украйна разработва няколко нови балистични ракети
Министърът на отбраната Рустем Умеров по-рано заяви, че към края на 2024 година или през 2025 година ще има информация за „мащабна ракетна програма“
През ноември Русия отбелязва рекордни загуби на жива сила и техника
Руската тактика вероятно ще продължи да води до големи загуби в бъдеще
Подробни планове на британски затвори изтекоха в "тъмната мрежа"
Има опасения, че ще бъдат използвани за контрабанда на наркотици и оръжия или за организиране на бягства