Омбудсманът Диана Ковачева изпрати препоръка до ръководството на "Топлофикация - Велико Търново" с настояване гражданите, останали без парно в дните през декември 2019 г., да не плащат за услуга, която реално не им е била предоставена.
Това съобщиха от пресцентъра на Омбудсмана на България. Повод за писмото на доц. Ковачева са жалби на граждани от ВеликоТърново до омбудсмана, в които сигнализират за продължилите повече от десет дни аварии във ВеликоТърново по топлопреносната мрежа на "Топлофикация-Велико Търново" АД.
Гражданите сезират омбудсмана, че не им се предоставя информация кога ще бъде възстановено топлоподаването, защото на обявените телефони от дружеството никой не отговаря, на сайта също липсва информация кога ще бъде възстановено топлоподаването.
Доц. Ковачева е категорична, че възмущението на гражданите е основателно, тъй като няма яснота кога се очаква да бъде отстранена аварията, оставила последните дни цели квартали без парно.
Общество
Омбудсманът: "Топлофикация - Велико Търново" да опрости сметките за дните без парно
Автор: Димитър Иванов
Диана Ковачева
На гражданите не се предоставя информация, на обявените телефони от дружеството никой не отговаря
Фактор

Коментари (0)