Цената на една магистрала не може да се изчислява на километър, защото теренът е различен. Има значение дали се прави път в планината и път в полето. Това съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова пред Нова. Тя добави, че целта на ремонта на АМ „Тракия“ е да се ремонтира на три части, за да не се затруднява движението по пътя.
„Не мога да прогнозирам колко ще излезе ремонтът на тези 52 километра. 70 млн. лева ще струва в двете посоки, което включва не само ремонт на асфалта“, категорична е тя.
В момента се ремонтират и двете платна на магистралата.
„Некоректно е да се сравняват цени на магистрали, построени в различен период от време“, допълни тя.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас