„Поеха се ангажименти. Наясно сме, че пари трябва да се събират, че ТОЛ система трябва да има. Ще сме доволни, когато бъдат преустановени порочните практиките на нерегламентирани превози на пътници. Оставаме в протестна готовност”, заяви в предаването „Плюс-Минус. Коментарът след новините” Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи. „Нека да тръгне ТОЛ системата, да работи 3 месеца при ниски цени, които ние сме заложили, да се види”, каза още Димитров.
По думите му на места от бранша все още искат символично да изразят позицията си в понеделник, но протест най-вероятно няма да има никъде.
„Стриктно ще следим дали ще бъдат изпълнени поетите ангажименти. Става въпрос за инкриминиране на нерегламентираните превози. В момента вървят промени в Наказателния кодекс”, коментира още Димитров.
Той обясни, че след срещата е решено да се свие обхвата на ТОЛ системата, като от нея отпаднат пътищата клас II. Освен това е коментирано и отпадането на участъци от пътища клас I, тъй като са в лошо състояние, или пък да бъдат с друга цена. Това обаче не било възможно.
В крайна сметка се е стигнало до решението ТОЛ системата да работи 3 месеца, за да се види какви суми ще бъдат събрани.
Димитров обясни още, че на срещата е решено да се създаде единен контролен орган по подобие на BAG в Германия.
Наясно сме, че пари трябва да се събират, че ТОЛ система трябва да има
Фактор Фактор
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас