25 Ноември, 2024

Росен Желязков: Държавата твърдо застава зад протеста на българските тежкотоварни превозвачи в Брюксел

Росен Желязков: Държавата твърдо застава зад протеста на българските тежкотоварни превозвачи в Брюксел

Евродепутатът Андрей Новаков заяви, че подготвят алтернативни текстове в промените в европейското законодателство

Петък, 04 Януари, 17:03USD=1.72350 BGN GBP=2.16564 BGN CHF=1.74332 BGN НАЧАЛО • БЪЛГАРИЯ • ВИДЕО • СВЯТ • СПОРТ • БИЗНЕС • ЛАЙФСТАЙЛ Обновена на 04.01.2019 16:48 Законодателните промени ще разделят Европа, прогнозира Желязков Законодателните промени ще разделят Европа, прогнозира Желязков / БГНЕС Желязков: Пакта за мобилност ще раздели Европа Държавата твърдо застава зад протеста на българските тежкотоварни превозвачи на 10 януари в Брюксел. Това заяви транспортният министър Росен Желязков след проведена среща с бранша, предаде репортер на БГНЕС. „Нашата цел е или постигаме нашите цели или блокираме законодателните предложения в пакта за мобилност, който предстои да се разгледа в транспортната комисия на ЕП“, категоричен е министърът. „Даваме си сметка, че имаме неясно мнозинство в парламента, което трябва да бъде информирано за последиците. Законодателните промени ще разделят Европа, въвеждат се протекционистки интереси, които лавинообразно след транспортния сектор ще се разраснат и в други сектори на европейската икономика. Текстовете нарушават основните закони на Европейския съюз“, прогнозира Желязков. „Това е въвеждане на двоен стандарт и кражба на бизнес. Пряко заетите в бранша са 150 хиляди българи. Като се включат и техните семейства над 500 000 души ще се принудят да емигрират в други страни от ЕС“, отбеляза евродепутатът Ангел Джамбазки. Протестът в Брюксел ще се състои от два лъча- единият е българският, а другият ще бъде сформиран от румънски и поляци, латвийци и литовци. Евродепутатът Андрей Новаков заяви, че подготвят алтернативни текстове в промените в европейското законодателство. С тях българските евродепутати оспорват идеята шофьорите да се връщат на две седмици в България, както и да отпадне предложението да се забрани на шофьорите да спят в кабината на камионите. От бранша са категорични, че това няма да е единственият протест и ще има още следващите дни,според превозвачите, са ключови за българския транспортен бизнес.На 10 януари българският транспортен бизнес организира протест в Брюксел. Това се случва за първи път. Следващите дни и седмици ще бъдат ключови за сектора в България. Това заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев след проведена среща във връзка с поправките в пакта за мобилност. С два чартърни полета сутринта на 10 януари ще отлетят за Брюксел 360 шофьори, организирани от Съюза на международните превозвачи у нас, за да участват в протеста на пл. „Люксембург”. Транспортните превозвачи ще протестират докато в транспортната комисия на Европейския парламент се гласуват текстове, срещу които възразяват нашите превозвачи. Арабаджиев отказа да разкрие как точно ще премине протестът, както и колко български фирми ще присъстват на площада. За първи път български бизнес протестира в Брюксел, каза Арабаджиев За първи път български бизнес протестира в Брюксел, каза Арабаджиев / БГНЕС „Всички сме единодушни, че това е национална кауза и интерес. С общи усилия трябва да не допуснем тези протекционистки, лобистки текстове да унищожат един от най-работещите бизнеси в страната Браншът е убеден, че с измененията в пакета няма никакъв социален ефект за водача на всеки три или четири седмици както е записано да се връщат в“ експлоатационния център на превозвача по страната на регистрация“. Това означава, че нашите превозвачи трябва да се приберат до България, независимо, че фирмата може да има бази в Европа. Друг текст, срещу който протестират нашите фирми, е „равно заплащане за един и същи труд, на едно и също място“. Това означава шофьор, който е от определена държава да получава минималната ставка за съответната страна. Битката продължава, нещата са много динамични, непрекъснато се добавят и махат текстове. Като пример докладчиците са върнали за повторно прегласуване дали превозното средство да се връща у дома“, коментира в интервю за БГНЕС изпълнителният директор на Камарата на автомобилните превозвачи в България Димитър Димитров. В Брюксел ще бъдат само тежкотоварни превозвачи, автобусите няма да се включват в протеста, но изцяло подкрепят колегите си. Браншът е в готовност всеки един момент да излезе на улицата, когато се наложи, заяви председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова, която също е убедена, че промените в пакта ще доведат до срив в приходите на икономиката ни./БГНЕС ОБЩЕСТВО • ПОЛИТИКА • КРИМИНАЛНИ И СЪД • ИНЦИДЕНТИ ОЩЕ ОБЩЕСТВО Зимата натрупа до 25 см сняг в Смолянско Виктория и Георги са най-желните имена за новородени Свен Сьорен Байер: Кулата не е Вавилонска, това е светлинна… Глосов: Електронната система за винетките има технически… Половин метър сняг натрупа на Шипка София отбелязва 141 години свобода Борисов изиска от общините да кажат кои пътища да нямат… София празнува 141 години от Освобождението си ОЩЕ БЪЛГАРИЯ Заработи Националният предизборен щаб на ГЕРБ Националният предизборен щаб на ГЕРБ за предстоящите европейски и местни избори през 2019 година проведе първото си заседание днес. По време на заседанието беше утвърдена структурата на Националния предизборен щаб, който ще се… Над 160 снегорина чистят София През нощта в кризисните центрове на Столичната община са нощували 138 души. Снежни виелици и бури застигат страната Оранжев код е обявен за областите Добрич, Варна, Бургас и Сливен заради очаквани ветрове със скорост до 30 метра в секунда, а в Бургаско ще има и обилни снеговалежи. Ще има условия за виелици. БЕЗ ФИЛТЪР "Дедоларизация" или бягство от господството на долара Миналата година беше изпълнена със събития, които разделиха глобалното геополитическо пространство на два лагера: тези, които подкрепят американската валута като универсален финансов инструмент и другите, които обръщат гръб на долара. Напрежението в различни точки по света, причинено от икономическите санкции и търговските конфликти, предизвикани от Вашингтон, принудиха засегнатите държави да търсят трескаво алтернативна платежна система, тъй като настоящата е доминирана от долара. WWW.DW.COM • Тук България вече дава своя скромен принос • Радев и Борисов: две псевдоистини за България • Германия: тежка хакерска атака срещу политици • След Амберг: спокойно, Германия е правова държава • Легендата Михаел Шумахер • "Никой не мисли за нас, болните" България Общество Политика Криминални и съд Инциденти Свят Международна Балкани Спорт Волейбол Футбол Баскетбол БГ Футбол Тенис На скорост Боен клуб Други спортове Бизнес Икономика Енергетика Наука и IT Лайфстайл Любопитно Шоубизнес Здраве Условия за ползване За нас За контакти За реклама Copyright © 2001-2018 Агенция БГНЕС. Всички права запазени. Съдържанието на Агенция БГНЕС и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция БГНЕС, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция БГНЕС, посочване на източника и добавяне на линк към www.bgnes.com. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона. За вход в Агенция БГНЕС, кликнете ТУК

Прочети още на: http://www.bgnes.com/bylgariia/obshchestvo/4631407/
Петък, 04 Януари, 17:03USD=1.72350 BGN GBP=2.16564 BGN CHF=1.74332 BGN НАЧАЛО • БЪЛГАРИЯ • ВИДЕО • СВЯТ • СПОРТ • БИЗНЕС • ЛАЙФСТАЙЛ Обновена на 04.01.2019 16:48 Законодателните промени ще разделят Европа, прогнозира Желязков Законодателните промени ще разделят Европа, прогнозира Желязков / БГНЕС Желязков: Пакта за мобилност ще раздели Европа Държавата твърдо застава зад протеста на българските тежкотоварни превозвачи на 10 януари в Брюксел. Това заяви транспортният министър Росен Желязков след проведена среща с бранша, предаде репортер на БГНЕС. „Нашата цел е или постигаме нашите цели или блокираме законодателните предложения в пакта за мобилност, който предстои да се разгледа в транспортната комисия на ЕП“, категоричен е министърът. „Даваме си сметка, че имаме неясно мнозинство в парламента, което трябва да бъде информирано за последиците. Законодателните промени ще разделят Европа, въвеждат се протекционистки интереси, които лавинообразно след транспортния сектор ще се разраснат и в други сектори на европейската икономика. Текстовете нарушават основните закони на Европейския съюз“, прогнозира Желязков. „Това е въвеждане на двоен стандарт и кражба на бизнес. Пряко заетите в бранша са 150 хиляди българи. Като се включат и техните семейства над 500 000 души ще се принудят да емигрират в други страни от ЕС“, отбеляза евродепутатът Ангел Джамбазки. Протестът в Брюксел ще се състои от два лъча- единият е българският, а другият ще бъде сформиран от румънски и поляци, латвийци и литовци. Евродепутатът Андрей Новаков заяви, че подготвят алтернативни текстове в промените в европейското законодателство. С тях българските евродепутати оспорват идеята шофьорите да се връщат на две седмици в България, както и да отпадне предложението да се забрани на шофьорите да спят в кабината на камионите. От бранша са категорични, че това няма да е единственият протест и ще има още следващите дни,според превозвачите, са ключови за българския транспортен бизнес.На 10 януари българският транспортен бизнес организира протест в Брюксел. Това се случва за първи път. Следващите дни и седмици ще бъдат ключови за сектора в България. Това заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев след проведена среща във връзка с поправките в пакта за мобилност. С два чартърни полета сутринта на 10 януари ще отлетят за Брюксел 360 шофьори, организирани от Съюза на международните превозвачи у нас, за да участват в протеста на пл. „Люксембург”. Транспортните превозвачи ще протестират докато в транспортната комисия на Европейския парламент се гласуват текстове, срещу които възразяват нашите превозвачи. Арабаджиев отказа да разкрие как точно ще премине протестът, както и колко български фирми ще присъстват на площада. За първи път български бизнес протестира в Брюксел, каза Арабаджиев За първи път български бизнес протестира в Брюксел, каза Арабаджиев / БГНЕС „Всички сме единодушни, че това е национална кауза и интерес. С общи усилия трябва да не допуснем тези протекционистки, лобистки текстове да унищожат един от най-работещите бизнеси в страната Браншът е убеден, че с измененията в пакета няма никакъв социален ефект за водача на всеки три или четири седмици както е записано да се връщат в“ експлоатационния център на превозвача по страната на регистрация“. Това означава, че нашите превозвачи трябва да се приберат до България, независимо, че фирмата може да има бази в Европа. Друг текст, срещу който протестират нашите фирми, е „равно заплащане за един и същи труд, на едно и също място“. Това означава шофьор, който е от определена държава да получава минималната ставка за съответната страна. Битката продължава, нещата са много динамични, непрекъснато се добавят и махат текстове. Като пример докладчиците са върнали за повторно прегласуване дали превозното средство да се връща у дома“, коментира в интервю за БГНЕС изпълнителният директор на Камарата на автомобилните превозвачи в България Димитър Димитров. В Брюксел ще бъдат само тежкотоварни превозвачи, автобусите няма да се включват в протеста, но изцяло подкрепят колегите си. Браншът е в готовност всеки един момент да излезе на улицата, когато се наложи, заяви председателят на Конфедерацията на автобусните превозвачи Магдалена Милтенова, която също е убедена, че промените в пакта ще доведат до срив в приходите на икономиката ни./БГНЕС ОБЩЕСТВО • ПОЛИТИКА • КРИМИНАЛНИ И СЪД • ИНЦИДЕНТИ ОЩЕ ОБЩЕСТВО Зимата натрупа до 25 см сняг в Смолянско Виктория и Георги са най-желните имена за новородени Свен Сьорен Байер: Кулата не е Вавилонска, това е светлинна… Глосов: Електронната система за винетките има технически… Половин метър сняг натрупа на Шипка София отбелязва 141 години свобода Борисов изиска от общините да кажат кои пътища да нямат… София празнува 141 години от Освобождението си ОЩЕ БЪЛГАРИЯ Заработи Националният предизборен щаб на ГЕРБ Националният предизборен щаб на ГЕРБ за предстоящите европейски и местни избори през 2019 година проведе първото си заседание днес. По време на заседанието беше утвърдена структурата на Националния предизборен щаб, който ще се… Над 160 снегорина чистят София През нощта в кризисните центрове на Столичната община са нощували 138 души. Снежни виелици и бури застигат страната Оранжев код е обявен за областите Добрич, Варна, Бургас и Сливен заради очаквани ветрове със скорост до 30 метра в секунда, а в Бургаско ще има и обилни снеговалежи. Ще има условия за виелици. БЕЗ ФИЛТЪР "Дедоларизация" или бягство от господството на долара Миналата година беше изпълнена със събития, които разделиха глобалното геополитическо пространство на два лагера: тези, които подкрепят американската валута като универсален финансов инструмент и другите, които обръщат гръб на долара. Напрежението в различни точки по света, причинено от икономическите санкции и търговските конфликти, предизвикани от Вашингтон, принудиха засегнатите държави да търсят трескаво алтернативна платежна система, тъй като настоящата е доминирана от долара. WWW.DW.COM • Тук България вече дава своя скромен принос • Радев и Борисов: две псевдоистини за България • Германия: тежка хакерска атака срещу политици • След Амберг: спокойно, Германия е правова държава • Легендата Михаел Шумахер • "Никой не мисли за нас, болните" България Общество Политика Криминални и съд Инциденти Свят Международна Балкани Спорт Волейбол Футбол Баскетбол БГ Футбол Тенис На скорост Боен клуб Други спортове Бизнес Икономика Енергетика Наука и IT Лайфстайл Любопитно Шоубизнес Здраве Условия за ползване За нас За контакти За реклама Copyright © 2001-2018 Агенция БГНЕС. Всички права запазени. Съдържанието на Агенция БГНЕС и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция БГНЕС, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция БГНЕС, посочване на източника и добавяне на линк към www.bgnes.com. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона. За вход в Агенция БГНЕС, кликнете ТУК

Прочети още на: http://www.bgnes.com/bylgariia/obshchestvo/4631407/
Държавата твърдо застава зад протеста на българските тежкотоварни превозвачи на 10 януари в Брюксел. Това заяви транспортният министър Росен Желязков след проведена среща с бранша, предаде репортер на БГНЕС. „Нашата цел е или постигаме нашите цели или блокираме законодателните предложения в пакта за мобилност, който предстои да се разгледа в транспортната комисия на ЕП“, категоричен е министърът. „Даваме си сметка, че имаме неясно мнозинство в парламента, което трябва да бъде информирано за последиците. Законодателните промени ще разделят Европа, въвеждат се протекционистки интереси, които лавинообразно след транспортния сектор ще се разраснат и в други сектори на европейската икономика. Текстовете нарушават основните закони на Европейския съюз“, прогнозира Желязков. „Това е въвеждане на двоен стандарт и кражба на бизнес. Пряко заетите в бранша са 150 хиляди българи. Като се включат и техните семейства над 500 000 души ще се принудят да емигрират в други страни от ЕС“, отбеляза евродепутатът Ангел Джамбазки. Протестът в Брюксел ще се състои от два лъча- единият е българският, а другият ще бъде сформиран от румънски и поляци, латвийци и литовци. Евродепутатът Андрей Новаков заяви, че подготвят алтернативни текстове в промените в европейското законодателство. С тях българските евродепутати оспорват идеята шофьорите да се връщат на две седмици в България, както и да отпадне предложението да се забрани на шофьорите да спят в кабината на камионите. От бранша са категорични, че това няма да е единственият протест и ще има още следващите дни,според превозвачите, са ключови за българския транспортен бизнес.На 10 януари българският транспортен бизнес организира протест в Брюксел. Това се случва за първи път. Следващите дни и седмици ще бъдат ключови за сектора в България. Това заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев след проведена среща във връзка с поправките в пакта за мобилност.

Прочети още на: http://www.bgnes.com/bylgariia/obshchestvo/4631407/
От бранша са категорични, че това няма да е единственият протест и ще има още следващите дни,според превозвачите, са ключови за българския транспортен бизнес.На 10 януари българският транспортен бизнес организира протест в Брюксел. Това се случва за първи път. Следващите дни и седмици ще бъдат ключови за сектора в България. Това заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев след проведена среща във връзка с поправките в пакта за мобилност. С два чартърни полета сутринта на 10 януари ще отлетят за Брюксел 360 шофьори, организирани от Съюза на международните превозвачи у нас, за да участват в протеста на пл. „Люксембург”. Транспортните превозвачи ще протестират докато в транспортната комисия на Европейския парламент се гласуват текстове, срещу които възразяват нашите превозвачи. Арабаджиев отказа да разкрие как точно ще премине протестът, както и колко български фирми ще присъстват на площада.

Прочети още на: http://www.bgnes.com/bylgariia/obshchestvo/4631407/

Държавата твърдо застава зад протеста на българските тежкотоварни превозвачи на 10 януари в Брюксел.

„Нашата цел е или постигаме нашите цели или блокираме законодателните предложения в пакта за мобилност, който предстои да се разгледа в транспортната комисия на ЕП“, Това заяви транспортният министър Росен Желязков след проведена среща с бранша, предаде  БГНЕС.

„Даваме си сметка, че имаме неясно мнозинство в парламента, което трябва да бъде информирано за последиците. Законодателните промени ще разделят Европа, въвеждат се протекционистки интереси, които лавинообразно след транспортния сектор ще се разраснат и в други сектори на европейската икономика. Текстовете нарушават основните закони на Европейския съюз“, прогнозира Желязков.

„Това е въвеждане на двоен стандарт и кражба на бизнес. Пряко заетите в бранша са 150 хиляди българи. Като се включат и техните семейства над 500 000 души ще се принудят да емигрират в други страни от ЕС“, отбеляза евродепутатът Ангел Джамбазки.

Протестът в Брюксел ще се състои от два лъча- единият е българският, а другият ще бъде сформиран от румънски и поляци, латвийци и литовци.

Евродепутатът Андрей Новаков заяви, че подготвят алтернативни текстове в промените в европейското законодателство. С тях българските евродепутати оспорват идеята шофьорите да се връщат на две седмици в България, както и да отпадне предложението да се забрани на шофьорите да спят в кабината на камионите.

От бранша са категорични, че това няма да е единственият протест и ще има още следващите дни,според превозвачите, са ключови за българския транспортен бизнес.На 10 януари българският транспортен бизнес организира протест в Брюксел. Това се случва за първи път. Следващите дни и седмици ще бъдат ключови за сектора в България. Това заяви изпълнителният директор на Съюза на международните превозвачи Йордан Арабаджиев след проведена среща във връзка с поправките в пакта за мобилност.

С два чартърни полета сутринта на 10 януари ще отлетят за Брюксел 360 шофьори, организирани от Съюза на международните превозвачи у нас, за да участват в протеста на пл. „Люксембург”.

Транспортните превозвачи ще протестират докато в транспортната комисия на Европейския парламент се гласуват текстове, срещу които възразяват нашите превозвачи.

Арабаджиев отказа да разкрие как точно ще премине протестът, както и колко български фирми ще присъстват на площада.

Сподели:

Главчев към РСМ: Въпросът с евроинтеграцията е решен, няма тема за разговор

"Може да съм избран по домова книга, но аз не съм домоуправител, а Министерският съвет не е домсъвет"

Йордан Цонев: Санитарен кордон от партия, която чрез ала-бала прави процентите си от 8 на 26? Не!

Той отхвърли обвиненията в изборни нарушения - партията е имала 30 листи, всяка от които е провеждала средно по пет събития на ден

Ахмети в Швейцария: Без албанците Северна Македония няма бъдеще

Той предупреди и за опасността от руско влияние в Северна Македония.