6 Декември, 2025

Руското външно министерство: Вместо отговори, САЩ започнаха "токсична кампания" срещу Москва

Руското външно министерство: Вместо отговори, САЩ започнаха "токсична кампания" срещу Москва

"Съединените щати и страните от НАТО, вместо да подготвят отговори на предложенията на Русия за гаранции за сигурност, започнаха „токсична кампания" с фалшиви обвинения срещу Москва,“ се казва в коментар на руското външно министерство, цитиран от РИА Новости и "Фокус".

Според руското външно министерство в периода от 15 декември 2021 г., когато Русия официално предаде на Вашингтон проекта на договор за гаранции за сигурност и споразумения за мерки за гарантиране сигурността на Русия и страните от НАТО, от американска страна Москва е видяла предимно очевидни опити да се проточи обсъждането на конкретните параметри, предложени от руската страна на различни експертни нива и формати.

„Вместо да спрат и да се съсредоточат върху отговорите на съществените въпроси, поставени в руските документи, Белият дом и неговите западни съюзници започнаха силно токсична информационна и пропагандна кампания, която представя страната ни като „агресор“, „враг на цивилизована Европа“ и „заплаха” за международната стабилност", се казва в текста на коментара на сайта на руското външно министерство.
Сподели:

Коментари (0)

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.

Хакан Фидан: Сирийските демократични сили не смятат да се интегрират в структурите на сирийската държава

Хакан Фидан: Сирийските демократични сили не смятат да се интегрират в структурите на сирийската държава

Той заяви, че Турция не е дала „празен чек“ на сирийското правителство да репресира.

Награда за мир: Как ФИФА режисира новото шоу на Тръмп

Награда за мир: Как ФИФА режисира новото шоу на Тръмп

Тръмп и Инфантино използваха възможността за самореклама и маркетинг. В статута на ФИФА пише, че организацията трябва да е аполитична. Но ръководството ѝ тълкува това правило доста свободно, когато става въпрос за пари.