Симеон Сакскобургготски алармира на официалния си сайт за проблеми с полетите на „България ер“. В съобщението се посочва, че през изминалия уикенд (5-6 август 2017 г. ), в разгара на летния туристически сезон, той и съпругата му са поканили гости от Испания в дома си в Царска Бистрица, които е трябвало да пристигнат с полет от Мадрид до София.
Пасажер от полета разказва за закъснения, липса на информация, откровени лъжи, закъснял багаж и абсурдни обяснения, както и че е липсвала компенсация от страна на компанията за причиненото неудобство. По думите на пътника това вече месец е ежедневие за ползващите услугите на националния превозвач „България Ер“. От публикацията става ясно, че полетът, с който пасажерът е пътувал от Мадрид, е трябвало да кацне в София малко преди полунощ в събота, но всъщност това се е случило в 3.00 часа през нощта. Закъснението е обяснено с това, че температурите навън са прекалено високи. Пътникът уточнява, че след като все пак кацнали в София, се оказало, че багажът на всички пасажери изобщо не е бил натоварен, а вместо това е имало друг товар. От авиокомпанията обещали на следващия ден багажът да бъде доставен до адресите на всички пътуващи, но по думите му, предоставянето на адресите им е отнело още един час престой на летището. Багажът обаче така и не пристигнал и се оказало, че хората ще трябва да чакат поне 3 дни, докато пристигне, защото в понеделник няма полети от Мадрид до София.
Още от Улицата
Боршош: Терзиев да спре протеста пред Народния театър
По думите му биячите от столичния мол са били хванати за един ден, а задържани за боя и ескалацията на протеста пред театъра преди три седмици, все още няма
Ново свлачище на пътя Мездра-Ботевград: Кой ще плаща за това - данъкоплатците...
Как и защо се е наложило да се строи “Ребърково” - да кажат тези, които са го измислили, призовава народният представител от ГЕРБ
Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата
Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним