Българско семейство, решило да изкара ваканцията си в турския курорт Дидим, изрази разочарованието си от отношението на персонала и цялостното посрещане в 5-звезден хотел, където едноседмичен престой струва 2300 лева на база ''ултраолинклузив''.
,,Още щом влязохме в стаята, усетихме неприятна миризма. Спалнята беше изключително мръсна, мръсен беше басейнът и ресторантът. Почти непрестанно, като поискахме или питахме за нещо, ни се отвръщаше с ''йок''. Храната беше в ограничени количества. Дори имаше случаи, когато закуската, ако имаше останала такава, се сервираше за обяд или за вечеря. Хляб нямаше и когато си поискахме такъв, отново ни се казваше ''йок'', коментира потърпевшия Пламен Христов пред камерата на Нова телевизия.
Впоследствие туристите разбрали, че случващото се е резултат от стачка на персонала в хотела. Те били недоволни, тъй като собствеността на обекта се сменяла и те не получавали редовно заплатите си. От Министерството на туризма потвърдиха тази информация и обясниха, че българите, които вече имат резервации за същия хотел, могат да ги променят или да ги отменят и да получат парите си обратно.
Туризъм
Нашенци в турски хотел: За всичко ни казваха ''йок'', остатъка от закуската сервираха за обяд или вечеря
От Министерството на туризма излязоха с информация по случая
Фактор Фактор
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи