"Това е поредният парадокс - 20 г. път да няма акт 16. Мотивите са, че не са приключили процедурите по отчуждаване. Акт 16 не е панацея за решаване на качеството на пътя, но всеки, който се занимава със строителство, знае, че не може да се ползва в експлоатация път или сграда. Направихме геодезическо измерване на АМ "Струма". Установихме, че пътят не е подходящ за скорост от 120 км/ч". Това заяви началникът на Дирекция за национален строителен контрол арх. Влади Калинов пред БНР.
"Не мога да правя политически констатации, но скоростта е увеличена на 120 км/ч. Поздравления за строителите, които са направили този път, но той не е бил поддържан добре. МРРБ ще поиска от МВР скоростта там да бъде ограничена на 90 км/ч. Задължително трябва да се направи пълна проверка на целия път. Освен това, искаме да се сложат светлоотразители на предпазните мантинели. Нашият стремеж е всичко да се прави по законова рамка и държавата трябва да дава пример. Имаме много работа в тази посока и всички контролни механизми трябва да се включат", каза още арх. Калинов.
Още от България
Добромир Живков: Поне до есента участниците в мнозинството ще подкрепят правителството
Той очаква да има немалко публични скандали, свързани със съмнения за корупционни практики
"Галъп": Всеки втори българин очаква да има нови предсрочни избори
Данните отразяват интересна динамика в мнението на анкетираните по възраст
ДПС-Доган остава в управлението, ще гласува против вота на недоверие
„Нито политическата криза, нито моделът Пеевски са на път да бъдат преустановени."