"Това е поредният парадокс - 20 г. път да няма акт 16. Мотивите са, че не са приключили процедурите по отчуждаване. Акт 16 не е панацея за решаване на качеството на пътя, но всеки, който се занимава със строителство, знае, че не може да се ползва в експлоатация път или сграда. Направихме геодезическо измерване на АМ "Струма". Установихме, че пътят не е подходящ за скорост от 120 км/ч". Това заяви началникът на Дирекция за национален строителен контрол арх. Влади Калинов пред БНР.
"Не мога да правя политически констатации, но скоростта е увеличена на 120 км/ч. Поздравления за строителите, които са направили този път, но той не е бил поддържан добре. МРРБ ще поиска от МВР скоростта там да бъде ограничена на 90 км/ч. Задължително трябва да се направи пълна проверка на целия път. Освен това, искаме да се сложат светлоотразители на предпазните мантинели. Нашият стремеж е всичко да се прави по законова рамка и държавата трябва да дава пример. Имаме много работа в тази посока и всички контролни механизми трябва да се включат", каза още арх. Калинов.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас