24 Ноември, 2024

Шефът на "Граф Игнатиево" защити руската техника: За преврат ли ни призовава бивш министър?

Шефът на "Граф Игнатиево" защити руската техника: За преврат ли ни призовава бивш министър?

Всички части, които пристигат от Русия са абсолютно нови, похвали се генерал Николай Русев

"Изпитвам чувство на вина. Аз трябваше да ги пазя всички", заяви пред bTV командирът на авиобаза Граф Игнатиево бригаден генерал Николай Русев във връзка със загиналия пилот от базата майор Валентин Терзиев.

„Нальотът на майор Терзиев  не беше достатъчен- 12 часа и 50 минути,

това е изключително малко“, каза още ген. Русев и добави, че това е така за всички пилоти.

Вальо беше пилот с ювелирна техника, обясни той.  

Бригаден генерал Николай Русев лично е съобщил за смъртта на пилота на близките му.

„Не видях укор. Съпругата му ми каза: Аз знам всичко за риска, ние с него сме си говорили“, разказа той.

"Говорят от името на пилотите...

Ние не сме упълномощавали никой да говори от наше име. Същият този министър на отбраната, бивш, призова пилотите  по-добре да спрат да летят. 2017 г., когато ние спряхме да летим, този министър на отбраната , бивш, каза, че ние сме превратаджии и се опитваме да осъществим пълзящ преврат. Да разбирам ли, че сега неговият призив да спрем да летим е призив за преврат. И това законно ли е? Каня го в базата, лично аз ще го допусна, да разговаря с хората, да види какви са настроенията и същевременно да заплати двата увеселителни полета, които е изпълнил на "старите, счупени МИГ-29"". Не е Каракачанов, той си знае кой е , каза  Русев.   

"На всеки два месеца се активира една група хора, които казват, че МИГ-29 са стари, счупени,

трябва да бъдат свалени от употреба. Само давам пример - Полша разполага с две ескадрили, 46 самолета Ф-16, но продължават да поддържат над 30 самолета Миг-29 и над 20 самолета СУ-25, които са руски. Тези самолети се поддържат с ремонтни комплекти, които не се произвеждат в Полша, а в една друга страна“", каза той.

" Дори капачката на винтила на гумата на самолета, ако липсва, самолетът не излита. Самолетът трябва да е в пълна изправност, за да може да излети. Той се проверява постоянно... Всички части, които се слагат на самолета и сега пристигат от Русия са абсолютно нови, в гаранция, с ресурси. Всичко останало е спекулация, че самолетите са счупени, че били остарели. В нашите бази идват партньори, които летят с по -стари самолети от нашите. Самолетите ни се поддържат в перфектно състояние", каза генералът.

"Събрахме се с колегите и те ме оторизираха да говоря от тяхно име. От този момент нататък-всеки опит да се спекулира с теми, които са свървани с бойната ни авиация, опити да се въвличат пилотите и инженерно-техническия състав в интриги и

политически реваншизъм,

ще срещнат категоричен законосъобразен отпор. Нашата толерантност е изчерпана, към тези хора. Ние ще летим, ще носим бойното дежурство, но повече компромиси няма да правим . Българският пилот повече няма да лети... и няма да търпи унижението от група хора, които  периодично говорят от наше име и се опитват да заблуждават обществото", завърши със заплашителна нотка Русев.


Сподели:

Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш

Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит

Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен

Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен

Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси

Младите хора са моралният компас