Служител на БГ Тол се е държал грубо с чужденец при преминаване през пункта "Дунав мост" при Русе. Това става ясно от видео, публикувано в социалните мрежи. На него се вижда как служител крещи на молдовски гражданин и обяснява, че трябва да си плати. Молдовецът е наречен "маймуна", а скандалът става пред гише.
Видеото е изпратено на платформата "Обществен контрол", която съществува във Facebook и YouTube, обясни Иво Дошев.
"Въпросният шофьор е имал желание да плати с карта, а не в брой. И скандалът е станал, защото те по някаква причина, тези от БГ-Тол са го принуждавали да плати в брой", разказа Дошев.
По случая ще има проверка, заяви министърът на електронното управление Божидар Божанов.
"Това е недопустимо поведение. Трябва да се запозная с детайлите по случая. Въпросът е да се види казусът с плащането. Човекът вероятно е искал да плати с карта. В администрацията навсякъде трябва да приемат плащания с карта. На много места това вече е факт", заяви той.
Случаят с арогантното поведение на служителя на Националното ТОЛ- управление е от 25 октомври. От агенция „Пътна инфраструктура“ (АПИ)информират, че по случая е образувано дисциплинарно производство и се извършва проверка, но не става ясно от кога проверяват случая и колко време им е необходимо за да вземат решение.
Националното ТОЛ- управление, което е на подчинение на АПИ, е било уведомено за случая от молдовския гражданин. Веднага му е бил изпратен отговор, в който са поднесени извинения от името на пътната администрация, се казва в съобщението на АПИ.
В него е посочено, че ръководството на пътната агенция не толерира подобно поведение на служителите си, което е в разрез с етичните норми, и ще приложи цялата строгост на нормативната уредба.


Коментари (0)