Проверка на енергийния регулатор в "Топлофикация - София" е показала, че няма нарушения, свързани с по-високите сметки за парно през март и април. Близо 150 жалби и сигнали са подали потребителите на парно в Комисията за енергийно и водно регулиране през изминалия отоплителен сезон. Половината от тях са от клиенти на столичната топлофикация.
Анализът на Комисията показва, че най-често недоволството е продиктувано от сумите, които е трябвало да платят абонатите след изготвянето на изравнителните им сметки. Има тенденция към намаляване на жалбите по отношение на всички дружества, с изключение на "Топлофикация - Перник", където цяла зима имаше проблеми с парното след пожар, засегнал основни производствени съоръжения.
Близо 150 жалби и сигнали са подали потребителите на парно в КЕВР
Фактор Фактор
Още от Улицата
Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата
Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним
София изкара 171 снегорина през нощта, силният вятър събори дървета и строителни огради
Безброй боклуци по улиците от контейнерите и многото незавършени строежи
Претърсват дома на Киро Японеца