Министерството на туризма рекламира България с лов на мечка и американски елени, както и риболов на сьомга. Необичайните предложения се появиха на брошура с официалното лого на България, чиято цел е да рекламира лова и риболова в страната.Снимка на брошурата започна да се разпространява във вторник в социалните мрежи, като от Сдружението за дива природа „Балкани”, съобщиха, че рекламата е разпространяване на завършилия в неделя фестивал „Зелени дни”. „Още с първите три снимки на животни забелязваме некомпетентност и нарушаване на законите”, подчертават от сдружение „Балкани”, цитирани от БНР, защото кафявата мечка е защитен вид у нас и ловът ѝ се санкционира с до три години затвор От неправителствената организация подчертават, че реклами за отстрел на защитените от закона мечка и дива котка се срещат често в сайтове на ловните стопанства, но никой не контролира и наказва за тази подвеждаща информация.От Министерството на туризма потвърдиха, че има такава брошура и добавиха, че разследват случая. Изявление по скандала се очаква до края на деня..Само преди две години страната ни плати 1,4 млн. лева за лого, което да рекламира туризма ни, което отново беше скандално. Сегашното не е толкова скъпо и струва 80 000 лв., но отново разбуни духовете и се оказа неподходящо.
Фактор


Коментари (0)