Клиентите на "Софийска вода" вече ще могат дистанционно да отчитат количеството вода, за което трябва да плащат. Това ще става с водомер с модул и сензор, който ще изпраща данните за преминаващото количество вода.
Досега услугата е била достъпна само за цели етажни собствености. Потребителите ще могат и да получават електронна фактура на посочен от тях имейл. Подробна информация за новите дигитални услуги има на сайта на компанията, казаСтанислав Станев, заместник-директор на "Софийска вода":
"Миналата година ние намалихме с над 10 млн. куб. м, това ни беше една от най-добрите години, като достигнахме нивото, което в бизнес плана трябва да достигне в края на регулаторния период. 43% са загубите, и имаме амбициозна цел в рамките на бизнес плана да достигнем под 40% загуби на вода в мрежата".
Време ще спести на клиентите и новата електронна услуга – “смяна на собствеността “. Досега това се правеше само лично в центровете за обслужване на клиенти.
Третото улеснение, насочено към подобряване на обслужването на клиенти, е получаване на електронна фактура. Досега това беше възможно през специална платформа, а сега всеки клиент с профил в сайта ще я получава директно на електронна си поща.
Още от Улицата
Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата
Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним
София изкара 171 снегорина през нощта, силният вятър събори дървета и строителни огради
Безброй боклуци по улиците от контейнерите и многото незавършени строежи
Претърсват дома на Киро Японеца