"Причините да няма пари за фирмите са много. При АМ "Хемус" този проблем не стои. Друга е темата за ремонта на АМ "Тракия" и съвсем различно за поддръжката на пътищата в 28 области. 4 фирми участват в ремонта на отсечката Чирпан - Стара Загора. За него са отпуснати 90 млн. лв., които са отпуснати за други цели. Освен това, ремонтът не започва на 15-и септември, както предварително е заявено. Сред тези 4 фирми е и "Автомагистрали Черно море". Всички те са получили аванси. "Автомагистрали Черно море" е получила 30 млн. лв. аванс, а в момента иска да се доплатят още 36 млн. млн., които мислим от къде да намерим. Служителите са си свършили работата, но са станали жертва на един договор. Те са си свършили добре работата, за което им благодаря. Не знам защо искат обаче пари от мен, а не от г-н Беличев (бившият шеф на "Автомагистрали" ЕАД - б.р.) или от бившия шеф на АПИ. Последният вариант, който остава пред служителите, е да си търсят парите по съдебен път". Това заяви министърът на МРРБ Виолета Комитова пред BGonAir.
"Колкото и да се стачкува, аз пари не мога да намеря. Има едно странно обстоятелство, че другите три фирми са получили може би огромен аванс за "Хемус" и за това служителите им не протестират", предположи Комитова. "Не съм врачка и не знам дали в края на годината ще могат да се платят тези пари. Защо приемате нови обекти, след като не мога да ви гарантирам, че ще ви платим средствата. Фирмите явно са решили да рискуват. Управителите им казват, че имали задания, които искали да изпълнят", каза още служебният министър.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас