Впечатляваща нова реклама представя България като най-добрия избор за инвеститорите. Клипът със слоган „Move to move you” (игра на думи, означаваща приблизително „Премести се, за да се развълнуваш”) е създаден по поръчка на Българската агенция за инвестиции като част от нова стратегия за позициониране на България като дестинация за бизнес.
Видеото с дължина 98 секунди е на режисьора Мартин Илиев, оператор е Александър Станишев, а музиката – на Калоян Димитров. Автори на кадрите с дрон са на Димитър Караниколов, Владислав Терзийски и Стефан Н. Щерев. Рекламната агенция, продуцирала поръчката, е „Априори“.
Посланието е „Умно място с умни хора”, като се залага на качеството на човешкия ресурс.
В клипа страната ни се рекламира с това, че България е в Топ 10 в света по скорост на интернет и е на трето място в света по брой IT специалисти. Показани са деца с медали – шампиони от световни първенства по математика.
„Тук все повече неща се движат напред… докато не спрат. Само за момент“, казва дикторът на фона на атрактивни кадри от красивите кътчета из България.
Изтъква се 14-вековното културно наследство на България и третото ѝ място по културни забележителности в Европа.
Най-новата реклама на България е част от голям проект, който трябва да промени маркетинговата стратегия на страната.
Финансиран е със средства от Европейската програма за иновации и конкурентноспособност.
(Източник: Площад Славейков)
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи