По повод информацията за свалени пътници от борда на полетите на Wizz Air на 19 август от Барселона до София и от София до Барселона, от компанията разпространиха официално становище до медиите, в което обясняват, че е нямало overbooking, а причините за създадените неудобства пътници са били изцяло от оперативен характер.
„По оперативни причини на 19 август 2018 г. Wizz Air трябваше да изпълни полетите W6 4405/4406, София-Барселона-София, вместо със самолет Airbus A321 със самолет Airbus A320, който е с по-малък капацитет на местата. Поради тази причина се наложи няколко пътници да бъдат пренасочени към по-късен полет. Засегнатите клиенти бяха информирани своевременно съгласно съответните регулации и политиката на Wizz Air.
Wizz Air се извинява на всички засегнати пътници за неудобството, но безопасността на нашите клиенти и екипаж е приоритет номер едно за нас", се казва в позицията на компанията.
Припомняме, че вчера 22-ма българи бяха свалени от самолет на Wizz Air в Барселона и още 40 в София. Новината съобщи сайтът за българи в Испания и чужбина Worldbg.eu. Пътниците са имали редовно закупени билети за двата полета. Според изданието потърпевшите са били избрани на случаен принцип и им е казано, че мярката е наложена, тъй като е на лице Overbooking, т.е. продадени са повече билети от броя на местата в самолета.
Компанията Wizz Air обясни причините в прессъобщение до медиите
Още от Туризъм
Български град в Топ 10 на най-добрите дестинации за почивка през 2025
Тя се оглавява от италианския Тулуза
Гръцките моряци удължиха стачката си
Гърция е въодушевена от българската идея за общи туристически пакети в Югоизточна Европа
България и Черна гора вече се обединяват в услуга на презокеанските туристи