„Фейсбук“ ще има вероятно нужна от „няколко години“, за да разреши проблемите, разкрити от скандала за пропуските н при защита на личните данни на потребителите, заяви създателят ѝ Марк Зукърбърг в интервю за сайта „Вокс“.
"Един от основните проблеми на „Фейсбук“ е неговият „идеализъм“, защото той дълго време виждаше само добрите страни на свързването чрез интернет между хората. Не обърнахме внимание върху лошите страни на използването на някои от инструментите ни. Мисля сега, че хората напълно основателно се фокусират върху някои от рисковете и върху лошите страни. Мисля, че ще разрешим този проблем, но това ще отнеме няколко години. Бих искал да разреша всички тези въпроси за три или четири месеца, но истината е, че за някои от тях ще е нужно повече време", призна Зукърбърг.
Той отхвърли критиките на президента на „Епъл“ Тим Кук, според когото „Фейсбук“ е имал проблеми заради икономическия си модел. "Мисля, че този аргумент, че ако не плащате, на нас няма да ни пука за вас, е формулиран с много лека ръка. И той не отговаря изобщо на истината. Действителността е, че ако вие искате да създадете една услуга, която помага за свързването на всеки на планетата, тогава много хора няма да имат средствата да платят. Ето защо, както е при много медии, един модел, базиран на рекламата, е единственият рационален модел, защити тезата си създателят на „Фейсбук“.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг