Гарата в Гюешево
Адв. Станислав Станев
Министърът на транспорта направи наскоро изявление, че тунелът на Коридор № 8, който ще ни свързва със Северна Македония трябвало да бъде готов до ... 2030. Т.е. още ШЕСТ очаквани години. Не знам дали някой в министерството съзнава, но до гара Гюешево не просто има релси, а ефективно стига влак. От края на релсите до началото на тунела са 300-400 метра. Мисля, че при добро желание и правилна организация релсите могат да стигнат до тунела за ... примерно месец или два (а според мен и по-бързо). Сега ... идва
въпросът за тунела
От българска страна са изкопани около 500 метра. Ама не само изкопани, ами и облицовани. Това се е случило по време на Втората световна война – за около три години. Т.е. за три години, с онези технологии (дето сега са много по-напреднали) са изкопани 500 метра. Личното ми мнение е, че със сегашните технологии, със сигурност може да се копае в пъти по-бързо ...
Релсите в посока Македония
В резюме горното означава, че
България реално е абдикирала от Коридор №8
и каквото имаме, ни е наследство от Царството. За огромно мое съжаление с поведението си по това направление София позволява на несъстоятелен и вреден за неговата държава и за целия регион човек, какъвто е Мицкоски да има някакви аргументи. По отношение на Македония България от десетилетия „настъпва една и съща мотика“.
Краят на релсите
Тунелът отвътре
Още от Хляб и пасти
Примери за умственото стареене и когнитивния запек
Андрей Райчев дори не подозира, че светът вече ще принадлежи на поколението Beta, съставено от бебетата като Крум, роден преди часове в Шейново!
На часове сме от геостратегически триумф, но ни дебне и организирана съпротива
Светът навлиза в бурно време, никой не може да предскаже бъдещето, но е почти сигурно, че когато се приготвяме да посрещнем 2026 година, светът ще е много по различен от днешния
Ганьо троши понятието за държавност
Какво е древното жертвоприношение, ако не пазарлък на човека с Бога, но по-отнапред – давам ти, за да получа