Гарата в Гюешево
Адв. Станислав Станев
Министърът на транспорта направи наскоро изявление, че тунелът на Коридор № 8, който ще ни свързва със Северна Македония трябвало да бъде готов до ... 2030. Т.е. още ШЕСТ очаквани години. Не знам дали някой в министерството съзнава, но до гара Гюешево не просто има релси, а ефективно стига влак. От края на релсите до началото на тунела са 300-400 метра. Мисля, че при добро желание и правилна организация релсите могат да стигнат до тунела за ... примерно месец или два (а според мен и по-бързо). Сега ... идва
въпросът за тунела
От българска страна са изкопани около 500 метра. Ама не само изкопани, ами и облицовани. Това се е случило по време на Втората световна война – за около три години. Т.е. за три години, с онези технологии (дето сега са много по-напреднали) са изкопани 500 метра. Личното ми мнение е, че със сегашните технологии, със сигурност може да се копае в пъти по-бързо ...
Релсите в посока Македония
В резюме горното означава, че
България реално е абдикирала от Коридор №8
и каквото имаме, ни е наследство от Царството. За огромно мое съжаление с поведението си по това направление София позволява на несъстоятелен и вреден за неговата държава и за целия регион човек, какъвто е Мицкоски да има някакви аргументи. По отношение на Македония България от десетилетия „настъпва една и съща мотика“.
Краят на релсите
Тунелът отвътре
Още от Хляб и пасти
Часът е 12 без пет - България е заплашена от евразийска диктатура
Франция даде важен урок на демократичните общества в криза - ако трябва да избираш между мошеник и фашист, избираш мошеника
Хиляда дни мъченичество. Хиляда дни героизъм
Предателствата над Украйна ще тежат на съвестта на няколко „световни лидери“, чиито имена историята едва ли ще запомни с нещо значимо
Избегнахме капана на Борисов, Пеевски и Възраждане
От партията на Костадинов искат да превърнат България в Беларус и са огромна заплаха за всичко, за което сме се борили