Евроинс с първо място в категория „Благотворителна инициатива” в конкурса b2b Media Awards 2020

Наградата е отличие за дарение на 100 бр антидекубитални дюшеци за нуждите на община Белоградчик

Десислава Еленкова, мениджър „Маркетинг и комуникации” в „ ЗД Евроинс” АД

Десислава Еленкова, мениджър „Маркетинг и комуникации” в „ ЗД Евроинс” АД

„ЗД Евроинс” АД получи поредното признание за своята корпоративна социална отговорност по време на конкурса b2b Media Awards, който се проведе на 02.07.2020г в Nova Art Space.

Компанията спечели първо място в категория „Благотворителна инициатива”. Отличието е за дарение на 100 бр антидекубитални дюшеци тип „MediCare AD120P” за нуждите на лежащо болни пълнолетни лица и деца настанени в центрове за настаняване от семеен тип на територията  на община Белоградчик.

Останалите претенденти в категория „Благотворителна инициатива” в конкурса b2b Media Awards 2020 са съответно  „Kaufland България”  класирани на второ място и „ЗЕАД Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп” ЕАД класирани на трето място.

„Изключително горда съм, че усилията, които полагаме, не остават незабелязани. Тази награда е за целия ни екип и тя ни дава по-голяма увереност да продължаваме да правим добро. Искам да изкажа специални благодарности на колегата Явор Костадинов, главен експерт в „ЗД Евроинс” АД, който работи неуморно дни наред, за да можем да реализираме това дарение”  сподели по време на церемонията Десислава Еленкова, мениджър „Маркетинг и комуникации” в „ ЗД Евроинс” АД.

Шестото издание на b2b Media Awards се проведе в условията на неочаквани затруднения за бизнеса и обществото. Тази година конкурсът отличи доказано най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-устойчивите програми за employer branding, както и социално - отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати.