Министерството на отбраната е сключило договор за извършване на основен/капитално-възстановителен ремонт на 6 броя двигатели РД-33 за българските самолети МиГ-29 с полската компания Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A.
Припомняме, че от Министерството на отбраната обявиха обществената поръчка в началото на април.
Прогнозната стойност на възложената обществена поръчка е 19 620 000 лева без ДДС или 23 544 000 лева с ДДС. Гаранционният срок на всеки един ремонтиран двигател следва да бъде не по-малко от 12 месеца или 100 летателни часа, считано от датата на приемно-предавателния протокол.
Самолетите МиГ-29 трябва да бъдат използвани до пристигането на първите F-16 Block 70, което трябва да се случи в началото на 2025 година. Страната ни очаква 16 американски бойни изтребителя.
През миналата година от Военното министерство подписа договор с полската Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., която трябва да извърши ремонта на двигателите на самолетите. Първоначално тази дейност трябваше да бъде възложена на "ТЕРЕМ", но последната се отказа. През миналата година страната ни закупи и два двигателя отново от Полша за самолетите МиГ-29.
Преди старта на войната в Украйна ремонтът на двигателите се извършваше от руската РСК МиГ.
Преди старта на войната в Украйна ремонтът на двигателите на военните самолети се извършваше от руската РСК
Фактор Фактор
Още от Бизнес
Кой е най-подходящият дървен материал за паркет?
Паркетът е предпочитан избор за подови настилки, и то с основание. Той се отличава с качество, издръжливост, възможност за ремонт и естетически вид. Въпреки това, изборът на правилния паркет може да бъде предизвикателство. В текста по-долу ще разгледаме основните видове паркет и как да изберете най-подходящия за вашия дом.
Енергийното министерство: ЕК не е установила нарушения по споразуменията с "Боташ"
Припоняме, че през месец октомври 2023 г. ЕК образува дело по реда на Регламент (ЕО) №1/2003 на Съвета от 16 декември 2002 година за изпълнението на правилата за конкуренция
Ключова стъпка в енергетиката: Подписан е нов договор между "Уестингхаус Електрик Къмпани" и АЕЦ "Козлодуй“
Той включва анализи на безопасността за лицензиране на нов проект на ядрени горивни касети, съвместим с проекта на горивото, което се използва в момента на блок 6 на централата