Психологът доц. Николай Димитров заяви пред BGonAir, че целта на клиповете в социалните мрежи на претендентите за депутати е привличане на внимание и активизиране на избирателите и допълни, че голяма част от клиповете са папарашки истории, а не съзнателно пускани. По думите му, начинът на заиграване с публиката не е нов и не е български патент.
"Подобен тип срещи сработват най-добре с твърдите ядра. Подобен подход много по-малко работи с периферната част на партийните привърженици, с тази част на избирателите от други партии или тези, които все още се чудят дали да гласуват", каза психологът. Доц. Димитров изтъкна, че изборите не са нещо, което да не е част от демокрацията. "Няма да видим нещо извънредно като послания. Вече виждаме заявките, че ще видим лидер-спасител. Това е нещо, от което ние имаме нужда. Лидерът ни идва много добре, за да го държим отговорен за нещата, които ни се случват или не са се случили", допълни той.
Още от България
ПП: Председателството на „Обнови Европа“ в ЕП препоръча прекратяване членството на ДПС
Окончателното решение ще стане ясно на 14 януари 2025 г.
Пътнически влак дерайлира между Царева Ливада и Габрово
Причина за аварийната ситуация е паднала скална маса
ДПС избра Пеевски за единствен председател, заличи почетния лидер
„Всички ние имаме мисия и нашата мисия са хората, затова вече нямаме почетни председатели"