Психологът доц. Николай Димитров заяви пред BGonAir, че целта на клиповете в социалните мрежи на претендентите за депутати е привличане на внимание и активизиране на избирателите и допълни, че голяма част от клиповете са папарашки истории, а не съзнателно пускани. По думите му, начинът на заиграване с публиката не е нов и не е български патент.
"Подобен тип срещи сработват най-добре с твърдите ядра. Подобен подход много по-малко работи с периферната част на партийните привърженици, с тази част на избирателите от други партии или тези, които все още се чудят дали да гласуват", каза психологът. Доц. Димитров изтъкна, че изборите не са нещо, което да не е част от демокрацията. "Няма да видим нещо извънредно като послания. Вече виждаме заявките, че ще видим лидер-спасител. Това е нещо, от което ние имаме нужда. Лидерът ни идва много добре, за да го държим отговорен за нещата, които ни се случват или не са се случили", допълни той.
Още от България
МВнР: Отказите за издаване на визи за САЩ са намалели наполовина
„През последните месеци бяха положени значителни усилия в изпълнение на критериите за включване на България в Програмата за безвизово пътуване на САЩ."
Борислав Сарафов разпореди да се изискат незабавни действия във връзка със зачестилите случаи на насилие и хулиганство
В седемдневен срок магистратите, които наблюдават такива преписки и дела, трябва да изготвят доклади за хода на проверките и разследванията, които да представят на своите административни ръководители.
Директорът на "Галъп" Първан Симеонов напуска агенцията
"Решението е автономно мое"