Психологът доц. Николай Димитров заяви пред BGonAir, че целта на клиповете в социалните мрежи на претендентите за депутати е привличане на внимание и активизиране на избирателите и допълни, че голяма част от клиповете са папарашки истории, а не съзнателно пускани. По думите му, начинът на заиграване с публиката не е нов и не е български патент.
"Подобен тип срещи сработват най-добре с твърдите ядра. Подобен подход много по-малко работи с периферната част на партийните привърженици, с тази част на избирателите от други партии или тези, които все още се чудят дали да гласуват", каза психологът. Доц. Димитров изтъкна, че изборите не са нещо, което да не е част от демокрацията. "Няма да видим нещо извънредно като послания. Вече виждаме заявките, че ще видим лидер-спасител. Това е нещо, от което ние имаме нужда. Лидерът ни идва много добре, за да го държим отговорен за нещата, които ни се случват или не са се случили", допълни той.
Още от България
От 1 май скачат цените на винетките, на тол таксите от утре
От началото на годината се наблюдава тенденция за купуването на винетки за по-кратък период и с едномесечния допълнителен срок шофьорите ще може да планират купуване на годишна винетка на по-ниска цена
Бивш министър: В България корупцията е набрала такава мощ, че може да смачка всеки един
Мащабът в сектор „Енергетика“ е толкова голям, че позволява влияние почти навсякъде, категоричен е Александър Николов
Икономист: Еврото ще донесе ползи за всички, които са в реалната икономика
България влиза в еврозоната по същия курс, който е в Закона за валутния борд