Причините за трагедията край Своге са комплексни. Тази теза защити инж. Ясен Ишев, председател на УС на Научно-технически съюзи по транспорта в студиото на "България он Еър".
"Както мократа настилка, износената настилка, може би и по-високата скорост. Не мога да кажа самият автобус какво е било неговото състояние, дали гумите не са били износени", обясни инж. Ишев.
По думите му най-обезпокояващото в този случай е, че са били подавани много сигнали за състоянието на пътя, но на тях не е реагирано.
"Проектът не е бил добър значи. Тази еластична преграда там едва ли може да спре автобус. Може би такъв е бил проектът", коментира още председателят на УС на Научно-технически съюзи в транспорта пред Bulgaria ON AIR.
Той допълни също, че пътят в този район е добър, но инж. Ясен Ишев беше категоричен, че институциите трябва да се доверяват на експерти като него, които да правят инспекции по пътна безопасност по шосетата в страната.
В закона е записано, че такъв одит трябва да се прави два пъти в годината.

Най-обезпокояващото в този случай е, че са били подавани много сигнали за състоянието на пътя, но на тях не е реагирано, изтъква инж.Ясен Ишев
Фактор
Още от Улицата
Изпращат обратно в България двамата, обвинени за убийството на 20-годишния Мариян в Кула
Обвиняемите по делото за убития Мариян са задържани на 11.03.2025 г. в Чешка република на основание постановления на Окръжната прокуратура във Видин
На протеста задържаха младеж, който пусна заря край историческата сграда на Народното събрание
Протестиращите граждани го освиркаха и обявиха за провокатор. Протестът беше мирен до инцидента с фойерверките.
Кирил Петков на протеста: Мафиотите в България се страхуват от хората
Той обвини Делян Пеевски и главния прокурор Борислав Сарафов в намеса в „последната институция, в която не се бяха месили – КС