Причините за трагедията край Своге са комплексни. Тази теза защити инж. Ясен Ишев, председател на УС на Научно-технически съюзи по транспорта в студиото на "България он Еър".
"Както мократа настилка, износената настилка, може би и по-високата скорост. Не мога да кажа самият автобус какво е било неговото състояние, дали гумите не са били износени", обясни инж. Ишев.
По думите му най-обезпокояващото в този случай е, че са били подавани много сигнали за състоянието на пътя, но на тях не е реагирано.
"Проектът не е бил добър значи. Тази еластична преграда там едва ли може да спре автобус. Може би такъв е бил проектът", коментира още председателят на УС на Научно-технически съюзи в транспорта пред Bulgaria ON AIR.
Той допълни също, че пътят в този район е добър, но инж. Ясен Ишев беше категоричен, че институциите трябва да се доверяват на експерти като него, които да правят инспекции по пътна безопасност по шосетата в страната.
В закона е записано, че такъв одит трябва да се прави два пъти в годината.
Най-обезпокояващото в този случай е, че са били подавани много сигнали за състоянието на пътя, но на тях не е реагирано, изтъква инж.Ясен Ишев
Фактор

Коментари (0)