6 Декември, 2025

​Web Fashion - компанията, която прави сайт „на цената на едно кафе“

​Web Fashion - компанията, която прави сайт „на цената на едно кафе“

„Web Fashion“ е компания, насочена към разработване на уеб-базирани софтуерни решения и системна администрация. Но с пускането на новия си продукт – qLibra, тя прави първата крачка в постигането на голямата си цел - да се превърнат в един от най-големите сайт билдъри в света, с милиони потребители и обслужващи различен тип бизнеси.

Компанията „Web Fashion“ е създадена през 2008 година. През 2011 фирма се разраства, привличайки креативни млади хора. Обновеният й екип вече има потенциала да заработи по нов начин. Предпочитанията на всички е да пишат по-специфични софтуерни решения, вместо да бълват еднакви сайтове на конвейер. Това им дава старта да правят собствения бизнес, който съвпада и с желанието на екипа да развива способностите, таланта и креативното мислене. В един момент този подход към работата става стъпало към по-важното: разработването на собствен продукт, онзи, който дава едновременно вдъхновение на хората зад него и отговор на конкретни нужди на клиентите не само в България, но и в чужбина. Така екипът на „Web Fashion“ създава своя уникален продукт qLibra - система, която дава бързо и лесно основните функционалности, необходими на клиента в неговия сайт, но едновременно с това достатъчно гъвкава и позволяваща лесно надграждане.

С други думи, сайт билдърът qLibra се появява на бял свят като логичното следствие на клиентските нужди. Желанието на създателите му е да предоставят лесно и мултифункционално решение на всеки, който би искал сам да мине процеса по направата на свой собствен сайт. Именно qLibra е системата, която дава бързо и лесно основните функционалности и модули, които иска даден клиент за собствения си уебсайт. В същото време сайт билдърът предлага и по-специфични планове, които да отговарят на конкретните нужди на потребителя, като на първо време таргетира няколко конкретни групи клиенти.

Услугите, които предлага qLibra, имат и някои предимства пред конкурентите – лесна поддръжка за мултиезичност, ясна ценова политика без скрити уловки (няма ограничения на броя елементи, които се създават за всеки закупен модул, няма реклами на никой от плановете и т.н.), както и много лесна поддръжка, особено за сайтове, където често се създава ново съдържание. Платформата е насочена като цяло към заети хора, които се нуждаят от сайт, който да могат лесно и бързо да поддържат, без да се притесняват, че ще счупят дизайна му или че ще се наложи да подреждат всяка страница.

Към момента „Web Fashion“ продължават работата си с клиенти и уеб девелопмънт, но усилията на екипа са насочени изключително към развитието на qLibra. Приоритетът е да се предоставят максимално много планове със специфична функционалност, както и поредица от планове с по-специални модули, като например съпорт форум, календари за резервации и други.

Сподели:

Коментари (0)

КЗК с тежка констатация: Има изкривяване на пазара за храни у нас - от производство до търговия

КЗК с тежка констатация: Има изкривяване на пазара за храни у нас - от производство до търговия

Продукцията става все по-силно зависима от внос, а резултатът от това е осезаемо повишаване на цените за потребителите

Путин и индийския премиер са на разговори за търговията с оръжие и петрол

Путин и индийския премиер са на разговори за търговията с оръжие и петрол

Путин е на първа визита в Индия от четири години, чиято цел е да се засили търговията с важен купувач на руско оръжие и суров петрол, след като западните санкции засегнаха десетилетните връзки между Москва и Делхи

САЩ глобиха компания, обвързана с руски олигарх

САЩ глобиха компания, обвързана с руски олигарх

Според OFAC, Gracetown е създадена през 2006 г., за да управлява 3 луксозни имота в Ню Йорк и Вашингтон, които Олег Дерипаска е закупил по същото време