22 Декември, 2025

​Web Fashion - компанията, която прави сайт „на цената на едно кафе“

​Web Fashion - компанията, която прави сайт „на цената на едно кафе“

„Web Fashion“ е компания, насочена към разработване на уеб-базирани софтуерни решения и системна администрация. Но с пускането на новия си продукт – qLibra, тя прави първата крачка в постигането на голямата си цел - да се превърнат в един от най-големите сайт билдъри в света, с милиони потребители и обслужващи различен тип бизнеси.

Компанията „Web Fashion“ е създадена през 2008 година. През 2011 фирма се разраства, привличайки креативни млади хора. Обновеният й екип вече има потенциала да заработи по нов начин. Предпочитанията на всички е да пишат по-специфични софтуерни решения, вместо да бълват еднакви сайтове на конвейер. Това им дава старта да правят собствения бизнес, който съвпада и с желанието на екипа да развива способностите, таланта и креативното мислене. В един момент този подход към работата става стъпало към по-важното: разработването на собствен продукт, онзи, който дава едновременно вдъхновение на хората зад него и отговор на конкретни нужди на клиентите не само в България, но и в чужбина. Така екипът на „Web Fashion“ създава своя уникален продукт qLibra - система, която дава бързо и лесно основните функционалности, необходими на клиента в неговия сайт, но едновременно с това достатъчно гъвкава и позволяваща лесно надграждане.

С други думи, сайт билдърът qLibra се появява на бял свят като логичното следствие на клиентските нужди. Желанието на създателите му е да предоставят лесно и мултифункционално решение на всеки, който би искал сам да мине процеса по направата на свой собствен сайт. Именно qLibra е системата, която дава бързо и лесно основните функционалности и модули, които иска даден клиент за собствения си уебсайт. В същото време сайт билдърът предлага и по-специфични планове, които да отговарят на конкретните нужди на потребителя, като на първо време таргетира няколко конкретни групи клиенти.

Услугите, които предлага qLibra, имат и някои предимства пред конкурентите – лесна поддръжка за мултиезичност, ясна ценова политика без скрити уловки (няма ограничения на броя елементи, които се създават за всеки закупен модул, няма реклами на никой от плановете и т.н.), както и много лесна поддръжка, особено за сайтове, където често се създава ново съдържание. Платформата е насочена като цяло към заети хора, които се нуждаят от сайт, който да могат лесно и бързо да поддържат, без да се притесняват, че ще счупят дизайна му или че ще се наложи да подреждат всяка страница.

Към момента „Web Fashion“ продължават работата си с клиенти и уеб девелопмънт, но усилията на екипа са насочени изключително към развитието на qLibra. Приоритетът е да се предоставят максимално много планове със специфична функционалност, както и поредица от планове с по-специални модули, като например съпорт форум, календари за резервации и други.

Сподели:

Коментари (0)

Златото надскочи предните си ценови рекорди и стигна 4380 долара за унция

Златото надскочи предните си ценови рекорди и стигна 4380 долара за унция

Цените на другите благородни метали също растат: среброто се вдигна с 2,6% до 68,87 долара за унция, платината - с 3,9%, паладият - с 4,5%

“Магазин за хората” – устойчив нискоразходен модел с директен ефект за клиентите и производителите

“Магазин за хората” – устойчив нискоразходен модел с директен ефект за клиентите и производителите

Ценовото позициониране е най-голямото предимство за хората в малките населени места, а програмата вече обхваща над 70 магазина КООП в Пловдивска област и достига до повече от 100 000 души

Нова повреда на мембрана в Блок 6 на АЕЦ „Козлодуй” – изпуска се водна пара в околната среда над централата

Нова повреда на мембрана в Блок 6 на АЕЦ „Козлодуй” – изпуска се водна пара в околната среда над централата

До момента няма информация за поредната авария – нито от ръководството на АЕЦ „Козлодуй”, нито от Агенцията за ядрено регулиране