В съвместното акционерно дружество българската и румънската държава ще имат равни дялове. Фирмата ще отговаря за експлоатацията и поддръжката на моста и прилежащата му инфраструктура на двата бряга на Дунав. Седалището на дружеството ще бъде във Видин с клон в Калафат. По-голямата част от печалбата ще постъпва в България.
Доброто поддържане на моста и генерирането на постоянен трафик по паневропейския транспортен коридор номер 4 се очаква да доведе до по-добро икономическо развитие на Северозападна България.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг