По думите й това решение от времето на правителството "Костов” е в ущърб на българската държава.
България финансира 80% от проекта, а трафикът на превозни средства е в пъти по-голям от този на влаковете.
Павлова изрази надежда, че все още има време тази клауза да бъде предоговорена, за да има по-голяма балансираност в приходите за България и Румъния от новия мост.
Тя добави, че Министерството на транспорта ще води преговорите за това и ще уточнява цената за преминаване през Дунав мост 2.
Павлова призна, че инфраструктурата около Дунав мост 2 и в цяла Северна България като цяло са в окаяно състояние.
Тя обаче увери, че регионалното министерство работи на пълни обороти и с ясни планове за подобряване на пътищата и изграждане на нови до края на този и през следващия програмен период за получаване на средства от ЕС.
Още от Бизнес
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Българската банка за развитие участва в бизнес форум в Сингапур и Виетнам
Криза на държавния дълг в ЕС: България е с най-нисък, а Гърция с най-висок дълг