6 Декември, 2025

Приоритетите на Харис, ако стане президент: по-ниски данъци, нови жилища, борба със завишените цени

Приоритетите на Харис, ако стане президент: по-ниски данъци, нови жилища, борба със завишените цени

Камала Харис, снимка: EPA/BGNES

Данъчен кредит от 6000 долара за семейства с бебета

В първата си голяма реч като кандидат на демократите за президент в град Роли в Северна Каролина, посветена на икономиката, вицепрезидентката на САЩ Камала Харис очерта приоритетите си, които планира да реализира, ако спечели битката за Белия дом, предаде БНР с позоваване на Ройтерс.

Предложенията включват намаляване на данъците за повечето американци, забрана на изкуственото завишаване на цените от страна на търговците на хранителни стоки и изграждане на повече достъпни за всички жилища като част от нейната "икономика на възможностите", ако стане президент.

Харис се ангажира да въведе нов данъчен кредит в размер на 6000 долара за семействата с бебета, да намали данъците за семействата с деца и да понижи разходите за лекарства, отпускани по лекарско предписание.

Вицепрезидентката на САЩ призова също така за изграждане на 3 милиона нови жилища в рамките на четири години и данъчно стимулиране за строителите, които строят домове за купувачи, ставащи собственици за първи път.


Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.