Николай Нанков: Планираните ремонти на пътища в област Ловеч се бавят заради бездействието на служебното МРРБ
Николай Нанков, снимка: БГНЕС
"Планираните ремонти на пътища в област Ловеч се бавят заради бездействието на служебното регионално министерство. И в тази, трета за годината предизборна кампания, темата за пътищата в област Ловеч неотменно присъстваше в разговорите ни с хората. Направено беше много и българските граждани го виждат. Имахме и график за следващите години. Начинът, по който се работи сега в МРРБ обаче не ми дава оптимизъм, че започналите и планирани ремонти ще завършат в обозримо бъдеще. За съжаление. Целият ресурс е впрегнат в политическата кампания и е изоставено темпото, с което работехме ние. Защото именно в това е успехът на добрия мениджмънт - да планираш работата във времето, да вървят паралелно подготвителни дейности и законови процедури, за да имаш готовност да излезеш на терен за строителство веднага щом приключат административните процедури. А не тепърва да мислиш за материали, машини и пр. Особено ако конюнктурата на пазара е цените им да растат”. Това заяви бившият строителен министър и настоящ водач на листата на ГЕРБ в Ловеч Николай Нанков във Фейсбук.
Ремонтите, които успяхме да реализираме през последните години, бяха крайно необходими, а някой и крайно неотложни. Но не и незаконни или пък без гаранционни срокове, както твърдят „ревизорите“ от служебната власт, категоричен е Нанков. „В строителството няма дейност без гаранция за добро изпълнение – и тя е строго регламентирана в нормативната уредба и в съответните договори. Свършихме много, но нуждите по региони са многократно по-големи. Българските данъкоплатци трябва да са спокойни, че осигуреното финансиране е било разумно инвестирано в най-належащите обекти. Всичко друго е политическо говорене и времето ще докаже правотата ни“, допълни бившият строителен министър и лидер на листата на ГЕРБ-Ловеч.
Нанков даде и отчет на изпълненото в област Ловеч. „Между 2017 г. и 2020 г. са рехабилитирани и ремонтирани около 40 км пътища - обходът на Ловеч с тунела, който бе в аварийно състояние, входът на Троян, отсечки от Боаза-Тетевен и гара Добродан - с. Дълбок дол, входът на Луковит и изходът му за Червен бряг, както и обходът на Летница. От средата на 2020 г. до този момент се възложиха за изпълнение превантивни ремонти и ново строителство на около 80 км. Преди дни беше пуснат новият мост на река Бели Осъм в Троян, част от усилията на нашето правителство и АПИ за изнасяне на тежкото движение от центъра на града. Пред завършване са отсечките Голяма Желязна-Борима, с. Изворче-Ловеч, а на пътя Тетевен-Рибарица остават само довършителни работи. Ремонтират се Ловеч-Севлиево и Априлци-Велчево“, посочи Нанков.
„Най-належащи в плановете ни бяха отсечките Дерманци-Торос-Боаза, Дерманци-Луковит, Ловеч-Орляне-Каленик-Угърчин, които се ползваха интензивно при строителството на 1, 2 и 3 лот на автомагистрала „Хемус“. Важни са и планираните ремонти на Батулци-Златна Панега /обход при строителството на скоростния път Ботевград-Мездра/ и Ловеч-Летница. 6 свлачища в област Ловеч също бяха планирани за укрепване.
Получаваното доверие към нас сме оправдавали с много работа и грижа за състоянието на пътната инфраструктура в областта. Гаранцията да излезем от застоя е само една – отново да получим доверието на хората за управление на страната“, завършва постът си Нанков.
Още от България
Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш
Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит
Ураганен вятър преобърна ТИР на подбалканския път при Сливен
Пострада голям супермаркет в града, навесът за колички е бил отнесен
Зафиров: БСП е подложена на изпитание, няма да сме изтривалка на нечистоплътни интереси
Младите хора са моралният компас