6 Декември, 2025

Нова Броудкастинг Груп: Божков ни въвлича в интриги и манипулация

Нова Броудкастинг Груп: Божков ни въвлича в интриги и манипулация

Информацията е подбрана избирателно и представлява нарушение на законодателството за защита на конференцията

Във връзка с изнесените днес извадки от търговски договори между Нова Броудкастинг Груп ЕООД и дружествата „Национална Лотария“ и „Ню Геймс“, заявяваме, че те са манипулативно и тенденциозно подбрани, и представляват грубо нарушение на действащото законодателство за защита на конкуренцията и личните данни. Това се казва в позиция на Нова Броудкастинг Груп ЕООД.

Рекламните взаимоотношения на Нова Броудкастинг Груп и „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“ започват от 16/07/2012 г. През целия период до 2018 г., рекламодателите „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“ постоянно увеличават рекламните си бюджети, в съответствие с ръста на техния бизнес и ефекта от различните телевизионни рекламни форми.
През някои от годините рекламните бюджети на „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“ са дори по-високи от тези в последния договор. Срокът на този договор гарантира на рекламодателя фиксирана цена, а не постоянното й увеличение, както при предходните договори.

Избирателно подадената информация не отчита увеличаването на рекламните форми за „Национална Лотария“ / „Ню Геймс“, излъчвани в най-гледаното време в каналите на Нова Броудкастинг Груп и на преференциални цени.

Нова Броудкастинг Груп винаги е държала на ясното разграничаване между търговска и редакционна политика. Защитавайки тези принципи, през 2018 г. Нова Броудкастинг Груп отрази обективно обществения дебат по предлаганите промени в Закона за хазарта и не зае позиция в полза на рекламодателя. Това стана причина Васил Божков едностранно да оттегли рекламата на „Национална Лотария“ и „Ню Геймс“, както призна и самият Божков в свое интервю от януари 2020 г.

Нова Броудкастинг Груп категорично се противопоставя и не приема опитите да бъде въвлечена в манипулативните тези на Васил Божков.

По-рано днес Васил Божков публикува части от две рекламни споразумения с „Нова броудкастинг груп“ ЕООД във фейсбук. Според него едното е от 26.06.2018 г., а другото е от 1.8.2019 г. след факсимилето от паметната записка.

"Показвам ви и части от двете рекламни споразумения с „Нова броудкастинг груп“ ЕООД.

Едното е от 26.06.2018 г., а другото - от 1.8.2019 г. (подписано след публикуваната по-рано Паметна записка). Разликата в "пазарните" условия е видима", написа Божков в страницата си във фейсбук. Тя бе създадена с цел на нея да се публикуват "сигнали" на Божков до институциите или поне така бе обявено. Досега сигнали Божков не е публикувал.

Факсимилетата, които Божков публикува, не са на цели споразумения, а на части от споразумения. Внушението е, че първото е било само за 8 млн. лв., а второто вече е за 20 млн.

Сподели:

Коментари (0)

Задействаха Bg-Аlert заради преливането на две реки в Бургаско, евакуираха семейство

Задействаха Bg-Аlert заради преливането на две реки в Бургаско, евакуираха семейство

Скъсана е дигата на река Изворска, в нея се влива река Факийска. На място работят екипи на Община Бургас и на Граничната полиция.

Порой предизвика наводнения в къмпинг "Арапя" край Царево

Порой предизвика наводнения в къмпинг "Арапя" край Царево

Паднаха 130 литра дъжд на квадратен метър. Временно е затворен републиканският път за село Варвара. Наводнени са предимно незаконни обекти край реката и в земеделски земи.

Тома Биков: В историята ще пише, че сме въвели България в еврозоната, допуснахме и грешки

Тома Биков: В историята ще пише, че сме въвели България в еврозоната, допуснахме и грешки

Страната има нужда от структурни реформи, не от подобрения - за това обаче е нужен мандат, мнозинство в парламента.