6 Декември, 2025

Кремъл обяви, че Русия не се е месила и няма да се меси в президентския вот в САЩ

Кремъл обяви, че Русия не се е месила и няма да се меси в президентския вот в САЩ


Кремъл обяви днес, че Русия няма да се меси в президентските избори в САЩ през ноември и отхвърли американски разкрития, че Москва е организирала кампании, за да повлияе на вота в САЩ през 2016 и 2020 г., предаде Ройтерс.

Президентът Владимир Путин, несменяем лидер от края на 1999 г., наскоро иронично отбеляза относно изборите в САЩ, че Джо Байдън е предпочитан от него пред Доналд Тръмп за следващ президент на САЩ.

"Никога не сме се месили в избори в САЩ", заяви говорителят на Кремъл Дмитрий Песков в лекция пред студенти за стереотипи относно Русия.

"И този път не възнамеряваме да се месим…Не диктуваме на никого как да живее, но не искаме и другите да ни поучават", каза Песков.

Той отбеляза, че всеки опит от чужбина за намеса в руските президентски избори този месец ще бъде осуетен. Русия, каза той, не я е грижа за критиките на Запада за вота, който Путин най-вероятно ще спечели.

Миналата година САЩ публикуваха оценка на разузнаването, според която Москва е използвала шпиони, социални медии и руски държавни медии да подкопае публичното доверие в демократичните избори по света.
Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.