Първоначално действието в играта, замислена в жанра на сървайвъла, в който главният герой трябва да оцелее възможно най-дълго, се развива на Земята. Идеята е пренесена на Марс, а на Любомир Владимиров му хрумва един предвидлив маркетинг ход.
"Видях един доста добър начин за реализиране на маркетинг аспекта от играта - чрез туитъра на Илон Мъск. В момента, в който той постне нещо, ако аз съм един от първите, които коментират, има една огромна аудитория от хора, които преглеждат коментарите впоследствие - говорим за около 45 млн. човека. Идеята ми се превърна в сървайвъл на Марс, за да може да се впише в неговия план за колонизиране на Марс, а и винаги са ми били интересни подобни теми. Така реших да преконструирам играта и цялостната концепция да бъде оцеляване на Марс", разказа пред bnr програмистът.
Любомир сподели, че всичко в Илон Мъск го мотивира - от начина му на живот до начина му на инвестиране.
Програмистът получава отговор на свое писмо до Мъск.
"Отговорът му беше доста двусмислен, но в същото време напълно разбираем. Отговори, че мога да открадна логата им и вероятно няма да ме съдят".
Любомир Владимиров каза, че приема това като негласна подкрепа за проекта му.
Общество
Български програмист привлече вниманието на Илон Мъск с идея за своя компютърна игра "Марс е плоска"
Илон Мъск
Още от Общество
Проф. Румяна Дечева: Има секции с избирателна активност по-висока, отколкото във времената на режима преди 1989 г.
Имаме много повече въпроси за изборите от онова, което КС може да разглежда, заяви експертът по изборни въпроси
Кънчо Стойчев: Борисов е най-подготвен, но в политиката има една граница - трябва да станеш от масата
Голяма част от работещите са назначени в общините. Тези хора са платен електорат, заяви социологът
Деян Кюранов: След пазарлъците за председател на НС ще се видят истинските намерения за правителство
Искат ново президентско служебно правителство и така до амина, заяви Кюранов