Първият от осемте нови влака за столичното метро беше приет в края на юли след проведена съвместна среща между представители на чешкия производител и специалисти от Метрополитен в гр. Пилзен
На тази основа стартират техническите изпитания на полигона VUZ във Велим, Чехия. Съставите ще заменят най-старите руски влакове, които се движат се по линии 1, 2 и 4, съобщават от metropolitan.bg.
Те ще спомогнат за съкращаване на интервала за движение по втора метролиния след пускането в експлоатация на новата метростанция „Панчо Владигеров“, разположена между станциите „Сливница“ и „Обеля“.
Новият влак е съставен от четири вагона, с максимална дължина от 79,1 м и собствено тегло от 116 300 кг. Максималната конструктивна скорост на влака е 90 ĸм/ч.
Интериорът на влака е проектиран като еднопространствен, напълно проходим между отделните вагони, с капацитет за 762 пътника и обособени места за хора в неравностойно положение, детски колички и велосипеди.
За осигуряване комфорта и сигурността на пътниците във всеки вагон има изградена климатична инсталация от ново поколение и система за видеонаблюдение, видеозаписът от които се запаметява в модул с енергийно независима памет за срок от минимум 20 дни.
След приключването на изпитанията в Чехия, съставът ще бъде транспортиран до България за тестове в реални условия по линии 1 и 4, като се очаква, от фирмата производител да бъдат готови и с втория влак в началото на месец октомври тази година.


Коментари (0)