6 Декември, 2025

Тръмп: Не Русия, а Китай е хакнал имейлите на Хилари, ФБР да се задейства

Тръмп: Не Русия, а Китай е хакнал имейлите на Хилари, ФБР да се задейства

Доналд Тръмп

Президентът на САЩ Доналд Тръмп написа малко след полунощ пост в Туйтър, че Китай е хакнал имейлите на бившата кандидатка за президент Хилари Клинтън. Той обаче не приведе никакви доказателства или по-подробна информация в подкрепа на твърдението си, предаде Ройтерс, цитиран от "Дарик".

"Имейлите на Хилари Клинтън, много от които са класифицирана информация, бяха хакнати от Китай", пише Тръмп в туита си. Той допълва, че сега трябва да бъдат предприети действия от ФБР и министерството на правосъдието и допълва, че сред всички погрешни стъпки на тези институции, "доверието в тях ще си замине завинаги", ако подобни действия не бъдат предприети.

Не за първи път Тръмп твърди, че хакерската атака е била от Китай. Представители на американското разузнаване обаче твърдят, че Русия е организирала хакерската атака срещу американската Демократическа партия, за да се намеси в изборите през 2016 г., припомня Ройтерс.

Американско федерално жури обвини 12 представители на руското разузнаване през юли за хакване на компютърната мрежа на Клинтън и на Демократическата партия.

Сподели:

Коментари (0)

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

ЕС променя подхода си към изграждането на енергийната мрежа на общността

До края на 2025 г. Европейската комисия ще представи своя план за подобряване на съвместимостта на енергийните мрежи на страните от Европейския съюз.

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

За Турция разоръжаването на "Хамас" не е основен приоритет

По-рано терористичната организация "Хамас" заяви, че няма да се разоръжи, макар че това е едно от условията на примирието.

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Мъск поиска ликвидацията на ЕС

Неговата платформа Х беше глобена от ЕК, тъй като нарушава закона за цифровите услуги на Европейския съюз (DSA) в области, свързани с осигуряването на прозрачност на рекламите и достъпа на изследователите до отворени данни и информация.