Подписката на партия „Възраждане“ срещу въвеждането на еврото и в защита на българския лев се превръща във все по-организирана, масова и добре финансирана кампания.
Шатри и специални пунктове за събиране на подкрепа за референдума са отворено на повече от 20 места в София. Най-предпочитани са изходите и входовете на метрото, централната зона на столицата, в близост до административните институции. По подобна схема се действа и в страната.
Освен това емисари на „Възраждане“ обикалят улиците и предлагат на гражданите специални дипляни, на които се изтъкнати аргументи защо трябва да се запази българският лев и да не се допусне влизането на България в еврозоната.
Агентите на Костадин Костадонов убеждават гражданите, че ако приемем еврото, ще трябва да изплащаме дълговете на Италия и Гърция, а като пример срещу еврото дават Швеция, която си е запазила националната валута.
В кампанията явно са инвестирани доста пари в отпечатването на стотици хиляди цветни дипляни, разполагането на шатри и ангажирането на млади хора – емисари, които едва ли безплатно губят времето си, за да агитират и убеждават гражданите в битката на еврото срещу лева.
Жители на малки градчета и села алармират, че зарибяването там става в магазини, кафенета, а дипляни се раздават включително и от работодатели на фирми.
„Възраждане“ се опитва да привлича хората за своята кауза, като използва популистки и неверни тези, въвежда хората в заблуждение и паралелно с това върши и проруска пропаганда.
Още от Улицата
Боршош: Терзиев да спре протеста пред Народния театър
По думите му биячите от столичния мол са били хванати за един ден, а задържани за боя и ескалацията на протеста пред театъра преди три седмици, все още няма
Ново свлачище на пътя Мездра-Ботевград: Кой ще плаща за това - данъкоплатците...
Как и защо се е наложило да се строи “Ребърково” - да кажат тези, които са го измислили, призовава народният представител от ГЕРБ
Полезно за шофьорите: Как да намалите горивото през зимата
Повече от съветите сигурно се знаят, но е добре да ги припомним