Николай Наянков:
Ама позеленели са от “Промяната”, че успяхме да завършим цялата магистрала “Европа”, въпреки техните врътки и схеми, довели до забавяне и оскъпяване. Ние, за разлика от техния министър, не сме си правили романтична самотна фотосесия за спомен на единственото пуснато в експлоатация от него трасе. Да, фактите говорят сами - вече от Истанбул до Лондон ще се пътува по магистрала и България вече няма да е световно известна с липсата на завършен аутобан от граница до граница. И това е голяма,
наистина голяма новина
Всички виждат колко мнооооого построиха тези от “Промяната” - едва смогваме сега да поддържаме изградените от тях 5 моста на Дунав, 3 тунела под Стара планина и 4 магистрали. И бюджетът едва смогва заради оскъпяването, до което доведе “далновидната” им политика в ресора - само знаеха да индексират, включително “лошите” инхауси на ГЕРБ. Ама не задвижиха отново строителството.
Каква е истинската фактология за АМ “Европа” ли? Ето я:
- Готов и открит участък от магистралата между Драгоман и Сливница през 2020 година.
- Стартирал и завършен в голяма степен участък между Калотина и Драгоман през 2021. До 2023 поставиха маркировка и мантинели и отидоха да се снимат с Ники “иска да пътува”.
- Стартирал, но не в цялост участък между Сливница и Северната скоростна тангента (последното разрешение за строеж например е от миналата година). Направен качествено заради добрата работа и координация между държавата и строителите през последната година. Подчертавам - през последната година. Скоро ще покажем как възстановихме и ускорихме строителството и на “Хемус”, и на Видин - Мездра.
Безспорен факт е, че откакто “Промяната” се сгромоляса и се раздели завинаги с властта, в България отново се строи, отново се поддържат пътищата и това се вижда. А и все повече ще се вижда от всички български граждани.
Та не зная ПП за каква чужда пита говорят - ние от ГЕРБ, за разлика от тях, не сме на помен. И при хората отиваме с дарове и отчети.


Коментари (0)