27 Ноември, 2024

Левичари забъркаха Тръмп в нов скандал с Cambridge Analytica и Фейсбук

Левичари забъркаха Тръмп в нов скандал с Cambridge Analytica  и Фейсбук

Александър Них

Целта е отвличане на вниманието, нова атака срещу американския президент и оневиняване загубата на Хилари Клинтън

Огнян Даскарев, САЩ

От няколко дни из света бушува нов скандал – демонизирането на Фейсбук. Най-масовата платформа в Мрежата, в която доброволно участват два милиарда души  е обвинена заедно с английската медийна консултантска фирма Cambridge Analytica /СА/, че са помогнали на Тръмп да бъде избран за президент. Според обвинителите - големите леви западни медии, СА вероятно със съдействието/бездействието  на ФБ са съставили алгоритъм за настроенията, особеностите, желанията и предпочитанията на около 30 млн. американци, въз основа на лайковете на 30-те милиона във ФБ. След това, малката, неизвестна, с  малоброен състав фирма СА,  по някакъв могъщ, свръхестествен  начин  повлияла  чрез мозъчни вълни, изключително настойчиви масови медийни послания и натиск, постоянни политически реклами,   огромни митинги,  или кой знае как, на тези 30 млн. американци, и те, 

облъчени немилостиво,

покорно гласували за Тръмп!
СА отрича, че е използвала личната инфо на милионите американци в полза на Тръмп, а директорът на фирмата Alexander Nix беше временно отстранен от длъжност след таен запис как се хвали с работата си.
Тази колосална нелепост сега се подхвърля нагоре-надолу по света,  без умора и е вече доста  досадно, въпреки, че за  ФБ не е досадно, защото изгубиха 50 млрд. долара от стойността си на маждународните пазари.   
Разбира се, огромната сила на медиите и социалните мрежи в дадени избори е неоспорима, но но не и в този случай – малка, до скоро  почти никому известна фирма да накара 30 млн. американци да гласуват за Тръмп.
Левите западни медии, естествени врагове на президента на САЩ , естествено не казват това на наивния западен свят:
1/ Всеки един от милиардите жители на планетата  в мига, когато отиде в Четвъртото измерение, т.е. в Мрежата, вече се е съгласил да бъде обект на изследване и наблюдение.
2/ Всеки един от 30-те милиона американци съвсем ДОБРОВОЛНО е дал личните си данни на ФБ, най-голямата платформа в Мрежата.  
ФБ е обвинявана, че не е опазила личните данни на 30-те милиона и в няколко парламента,  собственикът на платформата М. Зукърбърг е поканен да обясни какво точно се е случило. До сега от него няма известие, освен, че ФБ са били „измамени".
Левите медии, разбира се, не казват на наивниците, че Обама направи абсолютно същото с ФБ и в  двете си кампании. Само, че в много по-голяма степен, отколкото СА!  В кампанията от 2012 хората на Обама използваха напълно същите техники, за да изтръгнат инфо от ФБ за десетки милиони хора, без те да знаят за това. Личната информация те използваха , за да убедят колкото може повече избиратели да гласуват за Обама, неизвестно с какъв успех.(Виж хвалебствена статия за това от декември 2012, т.е. след тогавашните избори,  от сътрудник на Обама)  
Размерът на използването на лична информация за  нищо неподозиращи избиратели е потресаващ. Екипът на Обама започна изборната 2012 с увереност, че могат поименно и лично да се свържат с всичките 69 456 897 американци, които гласуваха за него в 2008. Екипът на Обама възнамеряваше да изпълни тази херкулесова задача, като преравя, проверява и търси  личните данни на 69-те милиона именно във ФБ/Мрежата.  Същият „Ню Йорк таймс", който пръв раздуха настоящия скандал и сега лицемерно се възмущава от ФБ и СА,  се възхищаваше и ръкопляскаше абсолютно за същото на Обама и хората му.  (Виж ТУК)  Ето огромния състав на технологичния екип на Обама, задачите и програмата им: http://chrislittleton.com/wp-content/uploads/2013/01/Inside-Obama-Cave.pdf
Същият „Гардиън" който сега праведно осъжда СА и ФБ, в 2012 писа, че екипът на Обама „построи гигантска база данни, която за пръв път съчетава единната ЛИЧНА информация на милиони американци със силата на Фейсбук, за да се прицели в отделните избиратели в степен непозната досега".
Без коментар, освен:

лицемерието на големите западни леви медии е наистина космическо

и надхвърля дори най-свободното левичарско въображение.
Carol Dаvidsen беше медиен директор на кампанията на Обама в 2012. Ето какво написа тя за дейността си в 2012, в Туитър, на 18.03.2018, в 20.02 ч: „От Фейсбук бяха изненадани, че успяхме да измъкнем цялата социална информация, и въпреки това не ни спряха. След изборите техни хора дойдоха в офиса ни, и бяха откровени – казаха, че са ни позволили неща, които никому не са позволявали, и то защото са на наша страна".
Без коментар.
Сегашният скандал несъмнено има две основни цели:
1/ Да обезцени и постави под съмнение избирането на Тръмп за президент, и да оправдае загубата на Х. Клинтън, кандидат на лявото статукво в САЩ, ЕС и левите западни медии. От 15 месеца това статукво, вкл. основните страни в  ЕС,  се опитва да свали Тръмп без успех.  И сега ще се провалят.  
2/ Да наложи нови задушаващи анти-пазарни регулации над Фейсбук и другите социални мрежи.
3/ Яростното нападение против Фейсбук от най-големите леви западни медии, в Европа и Америка, несъмнено е причинено от жестока, черна, убийствена  завист – социалната мрежа с 2 млрд. участници е безкрайно по-могъща и без усилие, лесно може да ги натика в прашния ъгъл на забравата.
За добро или за зло – това никой не знае.





Сподели:
Екатерина Захариева:  Фон дер Лайен обеща повече пари за иновации

Екатерина Захариева:  Фон дер Лайен обеща повече пари за иновации

"Надявам се тази подкрепа да бъде получена от държавите-членки", каза още българският еврокомисар

Християн Мицкоски: Хора от Средновековието ни спират за ЕС 

Християн Мицкоски: Хора от Средновековието ни спират за ЕС 

Премиерът на Северна Македония заяви, че в откакто министрите му встъпиха в длъжност преди пет месеца, няма нито един корупционен скандал

Мексико: Ефектът от митата на Тръмп ще е загуба на 400 000 работни места в САЩ

Мексико: Ефектът от митата на Тръмп ще е загуба на 400 000 работни места в САЩ

Предложените тарифи ще засегнат особено силно най-големите фирми за износ в автомобилния сектор, а именно Ford, General Motors и Stellantis