24 Ноември, 2024

С безплатни SMS услуги „Електрохолд продажби“ осигурява на клиентите си удобство за сезона на отпуските

С безплатни SMS услуги „Електрохолд продажби“ осигурява на клиентите си удобство за сезона на отпуските

За улеснение на потребителите дружеството изпраща средно по 23 400 съобщения на месец

 Над 203 300 клиенти на Електрохолд Продажби са с активна регистрация за безплатните SMS услуги „Проверка на сметка“ и „Известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването“. От началото на годината дружеството изпрати близо 200 000 кратки съобщения, от които около 5% са за проверка на сметка, а с останалите 95% е напомнило на потребителите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на фактурата си. 

Всеки месец между 20 000 и 27 000 регистрирани потребители получават напомняне за просрочени задължения. Близо 1 000 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си сметки за електроенергия чрез SMS. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077 според конкретния тарифен план на клиента.
Използването на тези услуги спестява средства и неудобства на клиентите, особено по време на летните отпуски, когато може да се пропусне срокът за плащане на месечната фактура за електроенергия.

От 1 януари 2022 г. до момента са направени над 2 700 нови регистрации за SMS услуги. Близо 2 000 от тях са заявени онлайн. Регистрацията за безплатните услуги се извършва през портала за електронно обслужване на Електрохолд Продажби e-service.electrohold.bg чрез квалифициран електронен подпис или след еднократно посещение до търговски център на Електрохолд, където се предоставят потребителско име и парола.

Сред най-използваните електронни услуги са проверка на сметка, актуализиране на бизнес данни, пререгистрация, регистрация на новоприсъединени обекти, оферта и договор за свободен пазар, е-фактура и разсрочване на задължения. Над 600 000 клиенти ползват електронните услуги на компанията.

Сподели: