26 Ноември, 2024

Журналист: Без икономическа обосновка не чакайте инвестиции от Катар

Журналист: Без икономическа обосновка не чакайте инвестиции от Катар

Това разкри в интервю за БНР журналистът Мохамед Фалаф. По думите му от три-четири години в държавата има посолство на Катар и няма никакво икономическо развитие между страните. Нещата опират до самата България и нейните институции. Правителствата трябва да бъдат по-активни, а не само да разговарят. Пари никой не дава даром. Инвеститорите искат икономически обосновки, коментира журналистът посочи той..

За да дойде катарски газ до нас, трябва да се изгради българо-гръцки интерконектор и терминал за втечнен газ, какъвто проект съществува от 2012 година. Когато инфраструктурата е налице, става дума за икономически преговори. Неразработените икономически територии за България са именно към страните извън ЕС и към тях трябва да се насочим - Близкия Изток, Азия, Африка. Затова посещенията в Катар трябва да продължат, каза бившият министър на икономиката Трайчо Трайков за проектодоговореностите на българската делегация в Катар и допълни: „Катар е не само една от най-богатите държави, а и една от страните с най-много свободни капитали близо до България и извън Европейския съюз. Напълно оправдано е да се поддържат добри отношения между страната ни и Катар. Тя е и една от най-големите износители на втечнен газ в света".

Сподели:
UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро

UniCredit отправи оферта за придобиването на Banco BPM на стойност 10 млрд. евро

Офертата има за цел да „засили конкурентната позиция на банката в Италия, като генерира значителна дългосрочна стойност за всички заинтересовани страни

ЕK официално оспори пред СТО китайските антидъмпингови мита върху брендито

ЕK официално оспори пред СТО китайските антидъмпингови мита върху брендито

Китай трябва да даде отговор в рамките на 10 дни

Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш

Лъчезар Борисов: България може да привлече чужди инвеститори от автомобилния бранш

Част от партиите се страхуват да управляват, защото е необходимо да имаме максимум 3% дефицит